Gå til innhold

Herpes?


fint

Anbefalte innlegg

Var til en underlivsundersøkelse for et par uker siden,på grunn av et sår ved de innerste kjønnsleppene.Legen sa det ikke kunne se ut som herpes, men ga meg en krem for eksem og sopp.Fikk vite for noen dager siden at jeg har den såkalte gjærsoppen. Har i den siste tiden hatt en del verk nesten som vokseverk i det høyre låret mitt, og vært litt øm på innsiden av låret også.

Er redd for om det kan være et tegn på at jeg har herpes.?Soppen er på vei bort, men er redd for om det kan ha vært herpes i tillegg, er dette mulig eller har jeg rett og slett lest så mye om herpes at jeg innbilt tror jeg har det?

Er veldig frustrert så jeg håper noen har noe svar til meg. Er det vanlig å ha slike "vokseverk" i mange dager før du eventuelt får utbrudd?Eller kan det være helt andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 år senere...

Fortsetter under...

Jeg også har det sånn. Var til legen for et sår for et halvt år siden, startet med ømme utstrålinger på innsiden av begge lår. Fikk også til svar at det ikke var herpes, ved blodprøve og penselprøve fra sår. Nå har de samme symptomene kommer tilbake, og jeg er redd det kan være herpes likevel. Fant du ut noe mer?

Anonymkode: 556c8...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også har det sånn. Var til legen for et sår for et halvt år siden, startet med ømme utstrålinger på innsiden av begge lår. Fikk også til svar at det ikke var herpes, ved blodprøve og penselprøve fra sår. Nå har de samme symptomene kommer tilbake, og jeg er redd det kan være herpes likevel. Fant du ut noe mer?

Anonymkode: 556c8...3da

Du svarer på en tråd som er 16 år gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...