Gå til innhold

Er det noen synske her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden har gjemt fjern-kontrollen... Har lett overalt, men finner den ikke! Kan du hjelpe meg???

Skrevet

Den ligger under setet på gåbilen hans.

desverre...

Gjest Pricilla
Skrevet

Leita i sofasprekker? I senga hans? I lekekassa hans? I skittentøyskurven? Under kjøkkenbordet?

Gjest tyren tyren
Skrevet

desverre...

I vinduskarmen - inni stekeovnen/micro'en - oppi lekekassen - inni dynetrekket - i en jakkelomme - under sofaputene - oppi en sko eller en støvel - i garasjen.... ??

Skrevet

I vinduskarmen - inni stekeovnen/micro'en - oppi lekekassen - inni dynetrekket - i en jakkelomme - under sofaputene - oppi en sko eller en støvel - i garasjen.... ??

Gå ut i gangen og finn en sort jakke. Det kan se ut som det er en jakke for voksne.

Fjernkontrollen ligge der!

Skrevet

Søppelbøtten ? Barnehagesekken hans (hvis han har)?

Sjekk alle sko og støvler.

Skrevet

Gå ut i gangen og finn en sort jakke. Det kan se ut som det er en jakke for voksne.

Fjernkontrollen ligge der!

Hei!

Har du sett i kjøleskapet?

Der har jeg funnet min mange ganger.

Eller på doen?

Skrevet

Æ sjenne på mæ at de e en mainn me høye kinnbein...

*flirer*

hainn e litt uklar....

Skrevet

*flirer*

hainn e litt uklar....

Ja, meinn æ sjenne det på mæ... Jah...

Skrevet

Hei!

Har du sett i kjøleskapet?

Der har jeg funnet min mange ganger.

Eller på doen?

Eller _i_ do? Der fant venninna mi sin...

Skrevet

Har funnet den!!! Oppå baderomsinnredninga, det viste seg at pappan hadde tatt den fra poden og lagt den der....Å det kom han på etter 100 spm fra meg... dagen er redda!! Takk for alle gode tips!!!

Gjest can u feel it
Skrevet

Ja, meinn æ sjenne det på mæ... Jah...

Hær e det nåkka..

Skrevet

Jeg tror den ligger oppe på baderomsinnredningen jeg.

Aner ikke hvorfor jeg tror det, men det kommer frem sånne "bilder i hodet" når jeg tenker på det.....:-)

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at den ligger bak bilsetet i bilen....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...