Gå til innhold

å bli sugd


Gjest faderda

Anbefalte innlegg

Gjest faderda

å bli sugd på penishodet er utrolig deilig, men når hun putter hele penisen i munnen og kjøprer opp og ned så føles det ut som om jeg skal pisse på meg er det slik det skal være..? Er det noen jeg må gjøre for at det skal være deilig? dvs. det var deilig, men er det virkelig sånn det skal føles ut ??

-

Har foresten fått et sår i munnen, kan det ha noe med at jeg slikket henne å gjøre?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det føles slik når det er rett før eg kommer, og er nok helt normalt.

Det med sår i munnen er verre, vis det er munnherpes, kan det smitte til kjønsorganet dit/hennes ved oralsex og kan bli ganske ekkelt/ondt.

Anbefaler at du sjekker med en som har peil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

La henne suge penishodet. Det er ikke noen grunn til at hun skal ta hele penis i munnen. At du får trang til å late vannet kan skyldes en refleksreaksjon, men også være uttrykk for at du blir angst for situasjonen.

Såret du har fått i munnen kan ha noe å gjøre med at du har slikket henne. Jeg foreslår at du lar en lege se på såret for sikkerhets skyld.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...