Gå til innhold

Bekymret


ostejenta

Anbefalte innlegg

Jeg og gutten min har ligget sammen noen ganger nå, men etter siste gang, lørdag, har jeg vært plaget av en fryktelig kløe ved siden av og ovafor skjeden, den forsvinner ikke samma hvor mye jeg vasker meg, så det er ikke det som er problemet!

Vi brukte også beskyttelse...

Det kan nok heller ikke være no sykdom, ingen av oss har vært borti noen andre før... OG siden vi brukte beskyttelse, altså kondom.... Hvis det kan være til no nytte er jeg 14 år..

Hva kan dette være?

Gi meg svar strax, vær så snille!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt akkurat det samme, og det er nok mest sannsynlig bare sopp. Kjøp canesten på apoteket, som består av seks stikkpiller og krem du skal bruke i 2-3 uker. Det virker med en gang! PS: min første kur ble ødelagt av at jeg hadde samleie under kuren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...