Gjest anonym i kveld Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 jeg fikk sjokk.. ser på reklamen at han som voldtok meg da jeg var 16 år skal være med på et tv program i dag. framstår som såå snill og god.. jeg er 20 år nå, og trodde jeg var kommet over det. men å se ham der.. det føles ikke så bra akkurat nå.. drittsekk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gi'n inn, den drittsekken! Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hadde jeg vært deg så hadde jeg gitt han litt av det han fortjente ved å ringe til TV-selskapet og be dem formidle til han at hvis han ikke trekker seg fra programmet så går du fram med offentlig at han har voldtatt deg! Så får han iallefall den straffen at han må gi opp en jobb han kanskje ønsker sterkt. Iallefall får han store sjelekvaler. Egentlig så skulle du ta en telefon til politiet og anmelde det. Si at det kom opp igjen med full styrke da du så han på TV. Å gjøre slike ting SKAL straffe seg. Nå har du sjansen, samme hvordan du tar tak i det! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-776570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortsatt anonym Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hadde jeg vært deg så hadde jeg gitt han litt av det han fortjente ved å ringe til TV-selskapet og be dem formidle til han at hvis han ikke trekker seg fra programmet så går du fram med offentlig at han har voldtatt deg! Så får han iallefall den straffen at han må gi opp en jobb han kanskje ønsker sterkt. Iallefall får han store sjelekvaler. Egentlig så skulle du ta en telefon til politiet og anmelde det. Si at det kom opp igjen med full styrke da du så han på TV. Å gjøre slike ting SKAL straffe seg. Nå har du sjansen, samme hvordan du tar tak i det! Lykke til! skulle ønske det var så lett.. men det er lenge siedn, og det er bare ett program.. så ...blir sint når han framstår så engleaktig og snill tvesr igjennom.. skjelver litt, flirer litt og gråter litt.. liker ikke ¨å være alene akkurat i kveld nei.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-776581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seloz Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 4 år er IKKE lenge siden .... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-776612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkløs Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 skulle ønske det var så lett.. men det er lenge siedn, og det er bare ett program.. så ...blir sint når han framstår så engleaktig og snill tvesr igjennom.. skjelver litt, flirer litt og gråter litt.. liker ikke ¨å være alene akkurat i kveld nei.. Prøv å ta kontakt med noen venner som vet. Ring et Krisesenter.Der kan du være anonym og de forstår hva du føler og hva slags tanker du har. Lykke til,det kan bli en lang og tung natt for deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-776700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hva og hvorfor skal han på tv da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-776765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hadde jeg vært deg så hadde jeg gitt han litt av det han fortjente ved å ringe til TV-selskapet og be dem formidle til han at hvis han ikke trekker seg fra programmet så går du fram med offentlig at han har voldtatt deg! Så får han iallefall den straffen at han må gi opp en jobb han kanskje ønsker sterkt. Iallefall får han store sjelekvaler. Egentlig så skulle du ta en telefon til politiet og anmelde det. Si at det kom opp igjen med full styrke da du så han på TV. Å gjøre slike ting SKAL straffe seg. Nå har du sjansen, samme hvordan du tar tak i det! Lykke til! Hallo, hvilken verden bor du i? Vi har jo kun denne kvinnens ord på at han voldtok henne (uten jeg har noen grunn til å tvile på det). Dersom hun går ut offentlig med dette, spesielt for å ødelegge for hans TV-karriere, kan hun vente seg et søksmål og sannsynligvis en fellende dom. Så lenge han ikke er dømt for det (og hun ikke har bevis) så kan hun ikke gå ut med det. Ellers hadde det jo blitt fritt fram for alle som ville sverte kjendiser (eller andre). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-776817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten signatur Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hallo, hvilken verden bor du i? Vi har jo kun denne kvinnens ord på at han voldtok henne (uten jeg har noen grunn til å tvile på det). Dersom hun går ut offentlig med dette, spesielt for å ødelegge for hans TV-karriere, kan hun vente seg et søksmål og sannsynligvis en fellende dom. Så lenge han ikke er dømt for det (og hun ikke har bevis) så kan hun ikke gå ut med det. Ellers hadde det jo blitt fritt fram for alle som ville sverte kjendiser (eller andre). Du sier selv 'jeg har ikke noen grunn til å tvile på det hun sier'! Nettopp, jeg regner også med at hun taler sant. Alle svar som blir gitt her inne er jo med forutsetning av at det en svarer på er sant. Nå foreslo jeg ikke at hun skulle gå offentlig først. Hun skulle kontakte overgriperen og true han litt! Da har HAN utspillet. Og hvis HUN ikke har noen sak, så er det jo ikke noe trusel for han!! Og isaåfall kommer hun sikkert ikke til å kontakte han heller. Forøvrig er ingen av oss sikre mot å blir utsatt for tullinger som vil oss vondt. Det ligger i tiden, med reality, såper og hele pakka. Folk diskuterer jo private anliggender i avisa istedenfor å prate med hverandre... Men, jeg mener fortsatt, som sagt under forutsetning at jenta taler sant, at overgriperen fortjener å bli truet. Og får hun napp, at han tilkjennegir overfor henne at han er skyldig, så FORTJENER han offentlighet. Mener jeg! Og jeg lever i DENNE verden. Hvor jeg har lagt merke til at det eneste riset bak speilet, både for private og offentlige etater, er nettopp at en truer med å gå til mediene. Så det så! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-777015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Du sier selv 'jeg har ikke noen grunn til å tvile på det hun sier'! Nettopp, jeg regner også med at hun taler sant. Alle svar som blir gitt her inne er jo med forutsetning av at det en svarer på er sant. Nå foreslo jeg ikke at hun skulle gå offentlig først. Hun skulle kontakte overgriperen og true han litt! Da har HAN utspillet. Og hvis HUN ikke har noen sak, så er det jo ikke noe trusel for han!! Og isaåfall kommer hun sikkert ikke til å kontakte han heller. Forøvrig er ingen av oss sikre mot å blir utsatt for tullinger som vil oss vondt. Det ligger i tiden, med reality, såper og hele pakka. Folk diskuterer jo private anliggender i avisa istedenfor å prate med hverandre... Men, jeg mener fortsatt, som sagt under forutsetning at jenta taler sant, at overgriperen fortjener å bli truet. Og får hun napp, at han tilkjennegir overfor henne at han er skyldig, så FORTJENER han offentlighet. Mener jeg! Og jeg lever i DENNE verden. Hvor jeg har lagt merke til at det eneste riset bak speilet, både for private og offentlige etater, er nettopp at en truer med å gå til mediene. Så det så! Men dersom en person hevder å ha blitt utsatt for et overgrep har jeg heller ingen grunn til å tro på det. Dersom hun kontakter ham først, hva er poenget med det? Hva kan hun oppnå med det? Penger? At han trekker seg fra jobben? Det er en stor trussel for han selv om hun ikke har noen sak. Tenk f.eks. på de i Bjugn og masse andre saker der uskyldige er blitt anklaget for overgrep. Det henger ved dem resten av livet. At han, dersom han har gjort dette, rent idealistisk fortjener en straff er nok alle enige i, men hvem skal avgjøre om han er skyldig eller ikke? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-777032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortsatt anonym Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Prøv å ta kontakt med noen venner som vet. Ring et Krisesenter.Der kan du være anonym og de forstår hva du føler og hva slags tanker du har. Lykke til,det kan bli en lang og tung natt for deg ser at noen tviler på at jeg snakker sant.. men.. hvorfor skulle jeg ha glede om å si noe sånt anonymt her? har ingen behov for det. eneste grunn til at jeg skrev var at jeg følte meg hjelpesløs og ikke hadde noen å prate med i går, og da ville jeg bare får det ut, ville at noen skulle "høre" det jeg sa. jeg har aldri anmelt fyren nei. hvorfor? fordi jeg følte meg dum etterpå, og jeg var veldig redd og skjemtes over det hele. dessuten var fyren en slags venn, og alle viste jeg var litt forelska i ham. så jeg hadde måtte bevise det, og det var jeg ikke sterk nok til den gangen. jeg var rett og slett redd, og ville ikke at familien skulle få vite om det. han er ingen kjendis, han var bare med på et program. jeg har ingen behov for hevn. trengte bare en "venn" i går. enkelt og greit.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-777198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hanne panne hanne Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ser at noen tviler på at jeg snakker sant.. men.. hvorfor skulle jeg ha glede om å si noe sånt anonymt her? har ingen behov for det. eneste grunn til at jeg skrev var at jeg følte meg hjelpesløs og ikke hadde noen å prate med i går, og da ville jeg bare får det ut, ville at noen skulle "høre" det jeg sa. jeg har aldri anmelt fyren nei. hvorfor? fordi jeg følte meg dum etterpå, og jeg var veldig redd og skjemtes over det hele. dessuten var fyren en slags venn, og alle viste jeg var litt forelska i ham. så jeg hadde måtte bevise det, og det var jeg ikke sterk nok til den gangen. jeg var rett og slett redd, og ville ikke at familien skulle få vite om det. han er ingen kjendis, han var bare med på et program. jeg har ingen behov for hevn. trengte bare en "venn" i går. enkelt og greit.. hei! jeg hadde å en venninne som ble voldtatt av en hun var forelsket i. han viste godt at hun var jomfru og ikke ville ha sex med ham, men med en gang han var alene med henne, så ble han voldelig.. hun prøvde å få ham vekk, men han var bare en drittsekk.. dagen etterpå lot han som ingenting. han sa han var glad for at ho hadde villet være med på det, og at han var så forelsker i henne. hun var jo helt fra seg, og gråt i mange dager. men merkelig nok klarte han å overbevise henne om at det hadde vært frivillig..!! utrolig hvor flink han var til å prate.. saken ble aldri anmeldt, mye på grunn av det samme. hun ville ikke at familien skulle få vite, hun var flau og hadde jo ikke bevis som må til.. her om dagen snakket jeg og venninna mi om dette fæle som skjedde for mange år siden, og hun hadde lest i dagboka si om hendelsen. hun hadde beskrevet detaljert om hvordan det skjedde. hun skjønte ikke selv hvordan han hadde klart å overbevise henne om at det den gangen var frivillig.. ung og lettlurt sier dem.. jeg tror i hvertfall på det du sier! håper du lærer å leve med det! lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-777203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten signatur Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Men dersom en person hevder å ha blitt utsatt for et overgrep har jeg heller ingen grunn til å tro på det. Dersom hun kontakter ham først, hva er poenget med det? Hva kan hun oppnå med det? Penger? At han trekker seg fra jobben? Det er en stor trussel for han selv om hun ikke har noen sak. Tenk f.eks. på de i Bjugn og masse andre saker der uskyldige er blitt anklaget for overgrep. Det henger ved dem resten av livet. At han, dersom han har gjort dette, rent idealistisk fortjener en straff er nok alle enige i, men hvem skal avgjøre om han er skyldig eller ikke? Har vi noe annet enn rettsvesenent? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-777205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ser at noen tviler på at jeg snakker sant.. men.. hvorfor skulle jeg ha glede om å si noe sånt anonymt her? har ingen behov for det. eneste grunn til at jeg skrev var at jeg følte meg hjelpesløs og ikke hadde noen å prate med i går, og da ville jeg bare får det ut, ville at noen skulle "høre" det jeg sa. jeg har aldri anmelt fyren nei. hvorfor? fordi jeg følte meg dum etterpå, og jeg var veldig redd og skjemtes over det hele. dessuten var fyren en slags venn, og alle viste jeg var litt forelska i ham. så jeg hadde måtte bevise det, og det var jeg ikke sterk nok til den gangen. jeg var rett og slett redd, og ville ikke at familien skulle få vite om det. han er ingen kjendis, han var bare med på et program. jeg har ingen behov for hevn. trengte bare en "venn" i går. enkelt og greit.. Jeg tviler ikke på at du snakker sant. Men dersom en person går ut offentlig med en anklage mot en kjendis på TV uten bevis eller dom, så kan en ikke akseptere dette. Fordi det da ville blitt for enkelt å sverte folk. En slik anklage henger gjerne ved en resten av livet. Det var dette jeg kommenterte på. På generelt grunnlag. Jeg er helt enig i at han fortjener en smekk, men så lenge du ikke anmeldte han (skjønner godt dine grunner) så er det lite en kan gjøre. Håper det gikk bra med deg og at du fikk den støtten du trengte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-777908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har vi noe annet enn rettsvesenent? Nei, og så lenge han ikke er funnet skyldig i rettsvesenet er det lite vi kan gjøre. Det ville uansett vært uakseptabelt å gå ut offentlig med noe slikt kun for å ødelegge hans karriere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127639-p%C3%A5-tv-i-dag/#findComment-777909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.