Dorthe Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 har du ny mailadresse? jeg har prøvd å maile deg, gjett hvorfor????? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Ooops.. Jeg sjekker ikke de mailen lenger, den blir så full..(av junkmail..) Men, altså jeg reiser til London i morgen kveld og jeg er ikke tilbake igjen før neste tirsdag. Men da stiller jeg gjerne.. Ikke forsent, håper jeg?:-/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2003 Forfatter Skrevet 25. november 2003 Ooops.. Jeg sjekker ikke de mailen lenger, den blir så full..(av junkmail..) Men, altså jeg reiser til London i morgen kveld og jeg er ikke tilbake igjen før neste tirsdag. Men da stiller jeg gjerne.. Ikke forsent, håper jeg?:-/ Jeg må ha det ferdig til fredag kvelden, så det var synd ) Men det skal jo pakkes ut også og pyntes og møbleres i den nye. Det er mere hyggelig jobb og slik som ikke haster så veldig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.