Gå til innhold

Spisested i Paris ?

Anbefalte innlegg

For noen år siden var min mann og jeg på en romantisk tur til Paris og da spiste vi på en liten restaurant (i nærheten av Latinerkvarteret; tror jeg) som kun hadde 8-10 bord. Døren var veldig lav, huset var lite og gammelt og vi gikk opp en trapp til 2. etg. Det var hvite, gammeldagse gardiner foran vinduene, det var småbord og vi hadde følelsen av å sitte i en privat stue. Maten var utsøkt. Vi spiste and i appelsinsaus husker jeg. Jeg har en venninne som skal på tur til Paris med sin nye kjæreste og jeg skulle anbefale dette spisestedet, men kan ikke huske hva det heter. Er det noen her som har vært der og skjønner hvilket sted jeg mener og som husker navnet ???

Er det noen som kan anbefale noen spennende og gode spisteder i eller i nærheten av Latinerkvarteret ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127880-spisested-i-paris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du husker/får vite hva stedet heter, kunne du vært så snill å lagt det ut her? Stedet hørtes så romantisk ut.

Mvh

Dersom mine små grå skulle glimte til skal jeg legge det ut her ellers så håper jeg det er noen frankofile her som har vært på samme sted. Det er noen år siden jeg var der (7-8 år siden), så det kan jo hende det ikke eksisterer mere. Det var bare så romantisk og koselig der!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127880-spisested-i-paris/#findComment-778690
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...