Gå til innhold

En finger i rumpen (stimulering av prostata)


ttt

Anbefalte innlegg

Er en gutt på 16 som lurer på hva som er godt med å stikke en finger i rumpen mens du onanerer? er det godt å stimmulere prostata eller hva det nå hetes? hvordan gjøres dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pytone

jeg har gjort dette mange ganger selv, selv bruker jeg to, tre fingre.etterpå begynner jeg bare å ronke.

litt cøntrymusikk i bakrunnen pleier også å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annette

jeg har gjort dette mange ganger selv, selv bruker jeg to, tre fingre.etterpå begynner jeg bare å ronke.

litt cøntrymusikk i bakrunnen pleier også å hjelpe.

ja.....eller hva med litt Gladpack på finger`n,Pytone??

Du..ærlig talt assa..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.....eller hva med litt Gladpack på finger`n,Pytone??

Du..ærlig talt assa..hehe

Når jeg snakker seriøst med venner , både gutter som jenter, forteller stort sett alle at dette praktiseres innen seriøse forhold. Selv liker jeg å gjøre dette på mannen, selv om jeg har møtt menn som ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg snakker seriøst med venner , både gutter som jenter, forteller stort sett alle at dette praktiseres innen seriøse forhold. Selv liker jeg å gjøre dette på mannen, selv om jeg har møtt menn som ikke vil.

Hei Fransiscka.

Du og dine venner må jammen være bra åpne mot hverandre når dere forteller hverandre at dere stikker finger`n opp i rompehølet på kjærestene/samboerene deres.

Håper ikke mine venner kommer til å fortelle meg slike..eh..intime detaljer fra sexlivet. *yuck*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fransiscka.

Du og dine venner må jammen være bra åpne mot hverandre når dere forteller hverandre at dere stikker finger`n opp i rompehølet på kjærestene/samboerene deres.

Håper ikke mine venner kommer til å fortelle meg slike..eh..intime detaljer fra sexlivet. *yuck*

Ham er det galt å diskutere sexlivet med vennene sine? Vi er kanskje åpne, men dette er selvfølgelig samtaler skjedd under fester hvor man lettere åpner seg, og med venner jeg også treffer på IRC, da det er lettere å være åpen og diskutere ting der. Hm, kanskje er jeg unormal åpen, men dette med analstimulering er veldig utbredt og vanlig i de fleste forhold, slik jeg har forstått det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ham er det galt å diskutere sexlivet med vennene sine? Vi er kanskje åpne, men dette er selvfølgelig samtaler skjedd under fester hvor man lettere åpner seg, og med venner jeg også treffer på IRC, da det er lettere å være åpen og diskutere ting der. Hm, kanskje er jeg unormal åpen, men dette med analstimulering er veldig utbredt og vanlig i de fleste forhold, slik jeg har forstått det.:)

Så det å stikke finger`n i rumpa på hverandre er altså vanlig? *ler masse*

Ikke pokker om jeg kjører finger`n opp i rompa på gubben i hvert fall..da får jeg heller være unormal. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Skal du stimulere prostata i forbindelse med at du onarerer må fingeren et stykke opp i endetarpen, på forsiden mot blæren. Der vil du kjenne en hard dannelse, det er kjertelen. Gni forsiktig på den. Noen syns det er ekstra godt, andre opplever det mer som ubehag og smerte.

Prøv deg frem.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...