Gå til innhold

Røyk og alkohol i Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart på en førjulstur til Danmark med båten,og lurte derfor på om det er billigere å handle røyk og alkohol i Danmark enn på tax free?

Skrevet

De har da litt skatter og sånn på røyk og alkohol i Danmark, noe som ikke er på ferja. Så jeg tror det er billigere, men vet ikke hvor mye.

Skrevet

Sjekk prisene på ferga ned. Hvis det er billigere der venter du med å handle til returen.

Gjest ikke signert
Skrevet

4.50 for en 0,33 flaske øl på Netto i Dk, mener jeg å huske.

15 kr for 10 pk prince mild

Skrevet

Billigere i land om jeg ikke husker feil. Men du kan jo gjøre som økonom sier også; sjekke på vei ned og heller kjøpe på hjemturen hvis det skulle vise seg at tax-free er billigere.

Skrevet

Ja, si det. Svenskene handler jo i Danmark.

Men fordi begge landene er med i EU har de jo ikke tax-free lenger (ikke for reiser mellom EU-land).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...