Gå til innhold

Ulv i Faarikål

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Godt og hjemmekoselig. Det er viktig å være stolt, uansett hvor stor wunderbaumklysa er og om du har kaninører på nakkestøtta eller ikke. Jeg syns det er fett nok å være blodharry og stå for det.

Selv har jeg handla haglepatroner på Skærnes og panta flasker på brushopen før vi kjøpte driversdog på stedets eneste shellstasjon på vei inn i helsikes ensomskauen etter å ha fått slukt mitt urbane visakort av en lokal kortsluker ved riksveien. Jeg mener, man skal kjenne at man lever not?

Nja. man må liksom slenge innom Flisa Manstyle før man ragger stripa.

Fortsetter under...

Gjest trenger fast kostyme

Godt og hjemmekoselig. Det er viktig å være stolt, uansett hvor stor wunderbaumklysa er og om du har kaninører på nakkestøtta eller ikke. Jeg syns det er fett nok å være blodharry og stå for det.

Selv har jeg handla haglepatroner på Skærnes og panta flasker på brushopen før vi kjøpte driversdog på stedets eneste shellstasjon på vei inn i helsikes ensomskauen etter å ha fått slukt mitt urbane visakort av en lokal kortsluker ved riksveien. Jeg mener, man skal kjenne at man lever not?

Dette syns jeg faktisk svært lite om. Det er klart at Wunderbaum skal finnes i alle typer biler, også Volvo Fiesta.

Når det er sagt, så må jeg si til alle dere, at i dag når jeg skulle ut en tur for å pløye jordet, så kom det en måke og satte seg på hodet mitt før jeg rakk å se det tilogmed. Men hvor festlig var det for oss alle at

Forresten, jeg lurer på hvorfor medisterpølser er så enormt poppis, lissom? Jeg har aldri skjønt det.

Hva sør og ul mener om saken er meg revnende likegylidg, men kanskje jegf kan spørre amiga en dag?

Forøvrig er det nokså interessant å følge med på en dag som denne.

Øl? neheitakk, men kanskje du kunne gitt meg en pakke med geitost? det hadde væørt noe det.

Javel? Nå fikk dere min mening, og det med rette!

til pass for dere alle, at jeg nå har tenkt meg en tur på ski.

Ulv I Faarikaal

Jeg røyker heller ikke.(har aldri prøvd heller) Men jeg tar en dram i ny og ne. Det burde du også - det er bra å få nullstilla hjernen fra tid til annen.

Takk for drammen den var go',

jeg tror jammen jeg tar to. Hvis hosten er slem, tar jeg tre-fire-fem.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Kjekt du er tilbake:)

Takk, men hva skal jeg finne på for å provosere i dag? I dag er jeg fyllesjuk og venter på oppklaring så jeg kan kjøre mersa hjem. Snart skal jeg på ferie, flyselskapet har belasta VISA-kortet mitt og glemt en null til slutt, det blei billig ferie gitt.

Gjest god helg

Takk, men hva skal jeg finne på for å provosere i dag? I dag er jeg fyllesjuk og venter på oppklaring så jeg kan kjøre mersa hjem. Snart skal jeg på ferie, flyselskapet har belasta VISA-kortet mitt og glemt en null til slutt, det blei billig ferie gitt.

Du må nok betale den siste nullen også..:)

Ulv I Faarikaal

Nedover formodentlig? Det gjør du jammen meg rett i. Jeg drar nemlig nesten et par tusen km oppover...*forstå det den som kan*

:-)

Uansett hvlken retning vi drar fra nordpolen, så går det sørover. Der finnes ingen andre retninger der.

Annonse

Ulv I Faarikaal

En null er jo ikke så mange penger (eh..).. Tuller:)

En null her og en null der blir det penger av, spesielt hvis den står som siste før desimaltegnet eler som siste i et heltall.

F eks 23420,50 blir til 2342,50 eller 12000 blir til 1200.

Gjest god helg

En null her og en null der blir det penger av, spesielt hvis den står som siste før desimaltegnet eler som siste i et heltall.

F eks 23420,50 blir til 2342,50 eller 12000 blir til 1200.

Jeg tenkte kanskje denne nullen bare lå i veien egentlig og ikke betydde så mye.. neida:)

Uansett hvlken retning vi drar fra nordpolen, så går det sørover. Der finnes ingen andre retninger der.

Fra nordpolen ja, men utgangspunktet ditt er da såvisst ikke nordpolen. Jeg skal nordover nesten et par hundre mil til jul og jeg er fremdeles ikke på nordpolen da

Ulv I Faarikaal

Fra nordpolen ja, men utgangspunktet ditt er da såvisst ikke nordpolen. Jeg skal nordover nesten et par hundre mil til jul og jeg er fremdeles ikke på nordpolen da

Sørpolen da, derfra kan det bare gå nordover.

Jeg skal også sørover om to uker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...