Gå til innhold

Spiser du godis i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen medsøstre eller brødre som ikke klarer å holde seg unna godis i disse mørke høstkveldene..?

Skrevet

Det er Thanksgiving her ikveld, og siden jeg ikke skal feire det saa blir det nok en god del snop paa meg ja...:-(

Skrevet

Heisann!

Det er det beste man kan ha på en trist høstkveld:)

Jeg spiser masse godis i kvell!

Mvh

Gjest Tutleguri
Skrevet

Har alltid sjokolade i hus, - for å unngå krisestemning. Blir noen ekstra biter i tussmørket, ja...

:)

Gjest Pricilla
Skrevet

Spiser kiwikake med sjokolade rundt... Mmm.. skulle gjerne ned noen kilo, men kunne ik dy meg. : )

Skrevet

Spiser kiwikake med sjokolade rundt... Mmm.. skulle gjerne ned noen kilo, men kunne ik dy meg. : )

Jeg har ikke likt søtt noe særlig på mange år. jeg. Tar kaloriene mine flytende!

;)

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg har ikke likt søtt noe særlig på mange år. jeg. Tar kaloriene mine flytende!

;)

Har mensen... : )

Gjest elisabeth
Skrevet

har spist en pose kina sjokolade ja.. angret litt etterpå, men godt det var det!!!

hare1365380455
Skrevet

Kommer nok til å spise noe godt, ja.. Og så har jeg lyst på chips!

Gjest strandhai
Skrevet

Hadde vi bare hatt så.......

Men i morra, da blir det godis i lange baner!!!!

hare1365380455
Skrevet

Heisann!

Det er det beste man kan ha på en trist høstkveld:)

Jeg spiser masse godis i kvell!

Mvh

Høstkveldene er da ikke triste..:)

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

øhhh.. jaa:)) Litt Stjerne mix og litt sjokolade.. huff! Og nå angrer jeg! Typisk...

.. men det var jo godt da:0))

Klarte nå iallefall å stoppe før hele posen var tom.. hehe!

Skrevet

Høstkveldene er da ikke triste..:)

Høsten er den værste årstiden!

Mørkt hele dagen!

Bor i nord norge og hær er det triste høstkveller.

Gjest kanskje mamma neste sommer
Skrevet

Er en skikkelig godtegris som aldri kan ha en helg uten smågodt eller annet snask.

Men nå er jo smågodtet smittefarlig (folk nyser oppi der eller tar på det etter å ha nyst på fingrene sine) og dessuten er jeg kvalm og gravid, så svaret er for tida nei. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...