Gå til innhold

Jenter - bruker dere sminke til daglig?

Anbefalte innlegg

Hvis du som 33 åring ble tilbudt honnørbillet på bussen, er kanskje ikke sminke nok...(",)...??

Jeg bruker sminke, farget dagkrem, pudder, mascara og det var det. bruker av og til lypsyl med litt farge i for å unngå tørre, sprukne lepper i denne mørke kalde tida. ellers synest jeg pene hender er viktig og bruker neglelakk som pusse på hver andre dag...

Fortsetter under...

Ja på jobb. Om jeg har fri og er hjemme gjør jeg ikke det. Marcara,og eyliner + lip-gloss holder ofte. Moen ganger litt solpudder, og evt. foundation om jeg gidder. Et kjapt strøk m/rouge også!

Jeg bruker pudder,eyeliner og mascara hver dag.Hvis jeg skal noe ekstra tar jeg på rouge og øyenskygge også.

Kommer ann på. Strek og øynesverte som regel. Tar 10 minutter, men må jeg av gårde fort, så spiller det ingen rolle. Da dropper jeg sminken.

Hvis du er skrukkete/pløsete, så la det meste være naturlig. Fuktighetskrem er ok, men faktisk ikke hver dag. Huden, som alt annet fornyer seg selv - til en viss grad.

Øyneskygge med glitter i, eller alt som har glitter i, fremhever skrukker, og ujevnheter. Jeg har sett.

Annonse

Gjest Du ga meg en god latter!

Jeg bruker aldri sminke. Har aldri fått noen klager på utseendet av den grunn :) Har vanlig "norsk" hud og tilhørende kommunebrunt hår.

Det er godt å høre at folk er taktfulle. Som jeg så ofte sier: det du ikke får høre, har du ikke vondt av...

Annonse

Men noen jenter trenger det, ikke sant? PS! Du ER jente?

Ja, jeg er jente. Og jeg synes egentlig de fleste mennesker ser helt ok ut uten sminke. Tror sminken for mange jenter er en slags tvangstanke. Ikke at jeg har noe imot sminke i seg selv, men det må jo være litt slitsomt å føle at man ikke kan gå på jobb eller handletur uten å sminke seg først?

"Er 33 år og ble tilbudt honnørbillett på bussen for noen dager siden."

Hehehhe :P

Ser ut som et helvete uten sminke jeg og. Hvis jeg går usminket så sier venninnene mine at jeg ser trøtt og sliten ut. Det er grunn nok for meg til å kline på litt, men ikke alltid jeg gidder likevel.

Ja, jeg er jente. Og jeg synes egentlig de fleste mennesker ser helt ok ut uten sminke. Tror sminken for mange jenter er en slags tvangstanke. Ikke at jeg har noe imot sminke i seg selv, men det må jo være litt slitsomt å føle at man ikke kan gå på jobb eller handletur uten å sminke seg først?

Ser helt grei ut uten sminke og. Det går helt fint an å dra ut hvorsomhelst nårsomhelst uten sminke! Men så var det dette med den litt gode følelsen av å ta seg godt ut da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...