Gå til innhold

Hvor stor aldersforskjell er det på deg og partneren din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har nok fint lite med hans alder å gjøre. En 35-åring mister også ofte lysten på sin partner.

Hvis 53-åringen fikk en ny partner, så kom han til å ha sex halve døgnet...

Jeg mistet også lysten en gang, men da jeg plutselig fikk en hemmelig kjæreste, tok lysten seg opp, ja. I tilfelle

quando ikke tror det gjelder begge kjønn...

Forøvrig ingen ambefalingsverid framgangsmåte, det ble veldig krise for opptil flere personer.

Ellers kan jeg melde at mannen min er tre år eldre enn meg (den hemmelige var ni år yngre).

Mannen min har sjelden trøbbel med lysten, bare så det er sagt. Og han er over 60.

Jeg mistet også lysten en gang, men da jeg plutselig fikk en hemmelig kjæreste, tok lysten seg opp, ja. I tilfelle

Forøvrig ingen ambefalingsverid framgangsmåte, det ble veldig krise for opptil flere personer.

Ellers kan jeg melde at mannen min er tre år eldre enn meg (den hemmelige var ni år yngre).

Mannen min har sjelden trøbbel med lysten, bare så det er sagt. Og han er over 60.

Fenomenet gjelder selvfølgelig begge kjønn.

Annonse

Gjest alderen har mye å si ja!

Min søsters eksmann er 60 og impotent som så mange andre menn i den alderen(les legespalter, og der er bare brøkdelen, nemlig de som vil stå fram!).

Han ble ikke mindre impo av å treffe en ny kvinne, men dumpa nok en gang :(

Hun har også vært borti en fyr rundt samme alderen med de samme problemene(om ikke like ille).Og det verste av alt, dette forteller hun til alle(hun er av den åpne typen!).Jeg synes hun burde holdt dette for seg selv, om ikke for eksenes skyld da.

Hun har nå satset på en yngre utgave, enkelte kvinner er bare opptatt av en ting!

Gjest feministen

Min søsters eksmann er 60 og impotent som så mange andre menn i den alderen(les legespalter, og der er bare brøkdelen, nemlig de som vil stå fram!).

Han ble ikke mindre impo av å treffe en ny kvinne, men dumpa nok en gang :(

Hun har også vært borti en fyr rundt samme alderen med de samme problemene(om ikke like ille).Og det verste av alt, dette forteller hun til alle(hun er av den åpne typen!).Jeg synes hun burde holdt dette for seg selv, om ikke for eksenes skyld da.

Hun har nå satset på en yngre utgave, enkelte kvinner er bare opptatt av en ting!

Enkelte kvinner er bare opptatt av en ting skriver du. Sex er da en veldig viktig bit av et forhold. Når man treffer menn som ikke ønsker å innrømme sin impotens, ikke vil snakke om det og later som ingenting, ja da er det bare å gi opp! Det finnes hjelp å få for impotens, de må bare innrømme det for å få hjelp.

Det har nok fint lite med hans alder å gjøre. En 35-åring mister også ofte lysten på sin partner.

Hvis 53-åringen fikk en ny partner, så kom han til å ha sex halve døgnet...

Jeg er 19 år eldre enn kona, hun er 30. Vi prater selvsagt åpent om sexlivet vårt, og vi er begge fornøyde. Selvfølgelig var jeg mer lysten mens jeg var på hennes alder, men det er også andre ting som får meg til å tape tereng. Hvis jeg nå for tiden får "hverdagsproblemer" f.eks. solid baksmell på skatten osv. så har det innvirkning på meg. Før brydde jeg meg ikke så mye om sånt - bare jeg fik min dose i senga.

Gjest That´s me

Enkelte kvinner er bare opptatt av en ting skriver du. Sex er da en veldig viktig bit av et forhold. Når man treffer menn som ikke ønsker å innrømme sin impotens, ikke vil snakke om det og later som ingenting, ja da er det bare å gi opp! Det finnes hjelp å få for impotens, de må bare innrømme det for å få hjelp.

Jaja, hver sin smak.Jeg synes alt annet er det viktige i et forhold(spess hvis det er barn inne i bildet), og at slikt ikke betyr noen verdens ting.

Jaja, hver sin smak.Jeg synes alt annet er det viktige i et forhold(spess hvis det er barn inne i bildet), og at slikt ikke betyr noen verdens ting.

Vi lever bare en gang! Selvfølgelig skal man ofre seg for barna, men jeg vil ikke ofre meg for et dårlig sexliv.

Annonse

Jeg har hatt kjærester på alder med mannen din, og de har da virkelig duget i senga. Er du sikker på at dette har med alder å gjøre?

Vet ikke helt om det er alderen. Han har vært kanske utbrent for tia da, kan jo være det som er årsaken. Men jeg føler meg også sliten og utbrent, men lysten er der uansett.

Gjest That´s me

Vi lever bare en gang! Selvfølgelig skal man ofre seg for barna, men jeg vil ikke ofre meg for et dårlig sexliv.

Jeg gikk på et kurs en gang, og der skulle vi ramse opp alle behov som et menneske måtte ha dekket for å overleve, og der fikk vi beskjed om at sex er ikke et av disse livsnødvendige behovene.Sex er et selvbestemt(og egentlig litt egoistisk) valg som du ikke trenger, ikke noe behov.

Og det er jeg helt enig i, alt annet er viktigere og ting man bør prioritere først, om man sto i en slik situasjon at en bare måtte prioritere.

Men her tenker jeg det er litt forskjell i tankegangen til en tjueåring og en førtiåring foreksempel.

Vet ikke helt om det er alderen. Han har vært kanske utbrent for tia da, kan jo være det som er årsaken. Men jeg føler meg også sliten og utbrent, men lysten er der uansett.

Iflge legeinfo så starter det i førsten av førtiåra, og siden går det bare nedover og nedover og nedover....

Jeg gikk på et kurs en gang, og der skulle vi ramse opp alle behov som et menneske måtte ha dekket for å overleve, og der fikk vi beskjed om at sex er ikke et av disse livsnødvendige behovene.Sex er et selvbestemt(og egentlig litt egoistisk) valg som du ikke trenger, ikke noe behov.

Og det er jeg helt enig i, alt annet er viktigere og ting man bør prioritere først, om man sto i en slik situasjon at en bare måtte prioritere.

Men her tenker jeg det er litt forskjell i tankegangen til en tjueåring og en førtiåring foreksempel.

Er du seriøs? Jeg ville selvsagt ikke ha dumpa kona om hun ikke kunne ha hatt mer sex. (jeg vet ikke hva hun ville ha gjort det - om det var omvendt) Men livet ville selvsagt ha blitt vanskelig i perioder. Jeg har stundom veldig "lyst" på henne. Kanske dette kommer av at jeg er en umoden fjomp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...