Gå til innhold

nervøs!?!?!


duckhill

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg lurer bare på en ting.

Jeg har hatt en del hjertebank, og tror jeg har fått nerver p.g.a. dette. Nå er jeg redd for å oppleve det igjen, og går mye å "kjenner" etter hjerteslagene. Jeg blir også fort anpusten, p.g.a. dette, tror jeg da, fordi jeg kjenner på hjerteslagene, og begynner vel en liten hyperventilering.Det har også skjedd en del rundt meg i det siste, og begynner faktisk lure på, om jeg burde ta meg en tur til psykologen, bare slik at jeg får "ryddet" opp, i de "små grå" P.g.a. hjertebank, som er helt ufarlig, så tror jeg det, at jeg har fått nerver, i en alder av 26. Legen sa, det var bare å legge bak seg, men jeg tror faktisk ikke det. Det er utrolig hvor mye vondt, og hvor på kroppen, du kan ha vondt, når første hode begynner å "tro" ting. Alle de stedene jeg har vondt, inni mellom, er helt sikkert p.g.a. hode/hjernen/tankene. Jeg tror det, at man kan "tro" seg syk, og det alvorlig også!!

jeg følger meg ellers helt bra, men tror tankene går litt å kryss. Burde jeg oppsøke psykolog, eller går det over. Nå har det holdt på i over 2 1/2 år!

M.v.h

Tankefull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg vill jeg oppsøkt en annen lege. Synes det blir vel enkelt å si at man bare må legge det bak seg.. Kan det være angst du har? I tilfelle kan en psykolog være til hjelp. Men da trenger du ihvertfall henvisning fra din lege..

Lykke til videre ihvertfall..KLEM fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Med en varighet på 2,5 år er det svært lite sannsynlig at det vil gå over av seg selv.

Jeg støtter din tanke om at du trenger kognitiv terapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...