Gå til innhold

En bønn til alle tv-seere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som The Julekalender starter igjen, kan alle være så snille å la ord ot uttrykk være? Jeg orker ikke tanken på å stå i kassakø å høre på halvgamle gubber som synes det er bærre lækkert med jul og som synes grønnsakene i denne butikken var litt sånn bob-bob-bob ikke sant?

Spar oss medmennesker for å infiltrere dette svineriet i dagligtalen et år til please? Det ble rimelig oppbrukt sist dette gikk.

Skrevet

Jeg synes nå at disse utrykkene fra The Julekalender er brukt opp og at det ikke blir noe gøy å ta dem opp igjen i år.

Jeg håper også vi blir skånet for disse utrykkene nå.

Skrevet

Nå vet ikke jeg om du har barn og i tilffelle hvor gammel de er...men vi slipper nok ikke unna med barn på 8 og 10..Tipper hele skolen kommer til å si bob bob bob ikke sant etc...

Grøss..

Skrevet

Jeg synes nå at disse utrykkene fra The Julekalender er brukt opp og at det ikke blir noe gøy å ta dem opp igjen i år.

Jeg håper også vi blir skånet for disse utrykkene nå.

det kommer dessverre? en generasjon etter oss

Skrevet

"Bærre lækkert" må vel gå an å si? Det er jo tross alt et vanlig uttrykk uti gokk ett sted.

"......................"

Skrevet

Nå har jeg gledet meg i mange år til å ta i bruk bob-bob-bob uttrykket igjen, så du må nok brukere hardere midler enn en enkel bønn for å stoppe meg!

Bob-bob-bob-ikke-sant??????

Gjest Olaf Sand (og hunden Kvikk, Kvikk Sand ikke sant...)
Skrevet

..."Olaf, Æ står under misteltein...!"

Og der står du bra?

Gjest Polarkvinnen
Skrevet

Men serien var jo sinnsvakt bra da!!

Kanskje ikke fullt så bra i reprise 10 år seinere, men allikevel...

Gjest Tutleguri
Skrevet

Take you together, Pappa Bjørn. Glem the trøbbel - drink a double. Bob, bob, ikke sant?

Skrevet

Enig med du. Har aldri sett det humoristiske i den serien. Nissene på låven, derimot... ;o)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

For ikke å snakke om "støveldæinsen" på neste julebord...

Skrevet

En helt idiotisk serie, og jeg ser overhodet ingen humor i det. Og å danse "støvel dansen" på byen gjør jeg heller IKKE!!. Selv om ejg syntes det var litt drøyt å sende "nissene på låven" i repise allerde i år, så er den helt genial :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...