Gå til innhold

Arbeidsledig og gravid for 3.gang


Xia

Anbefalte innlegg

Jeg er helt i sjokk over at vi skal ha vårt 3.barn. Vi var veldig fornøyd med to, og har brukt såkalt sikker prevensjon.

Jeg bekymrer meg veldig over økonomien fordi:

Jeg har vært arbeidsledig siden jeg var ferdig med fødselspermisjonen etter 1.barn sept2001. I mellomtiden har jeg fått dagpenger-fødselspenger for barn nummer 2-og dagpenger igjen siden januar2003. Nå skulle jeg egentlig på utplassering og forhåpentligvis fått jobb i feb-april, men jeg vil jo være synlig gravid innen den tid og regner med at den sjansen nå er minimal.

Får jeg fødselspenger ut i fra dagpenger denne gangen også? Selv om jeg har fått det før? Hva hvis jeg blir sykemeldt i graviditeten, får det noen økonomisk konsekvens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...