Gå til innhold

er saa lykkelig...


zia

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hatt en blandet dag. Dro paa trening som vanlig. Ute snodde det og alt var bare kjempekoselig... Klarte aa tryne paa isen da jeg provde meg paa et hopp. Ble tatt til 'emergency room'... skadet vev i tommelen og haandleddet.. Det var ikke saa veldig morsomt. Men mitt lyspunkt i dag var at jeg spiste pizza, og jeg folte ingen trang til aa kaste opp. Jeg ble saa glad.. Er overbevist om at dette kan jeg klare;) Saa hvis jeg tror at jeg kan klare det, betyr det at alle kan klare det! Alt som skal til er godt humor og positiv innstilling. Jeg har i hvert fall tro paa dere alle sammen;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig!!

LYKKE TIL!!!!

Jeg VET du kan klare det!

Tusen takk, det betyr mye for meg. Kommer sikkert til aa faa mange daarlige dager, men det tar vi som det kommer..

Gaar alt bra med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære Zia

Med den innstillingen får du en enklere vei på veien til et lettere liv. Håper andre får med seg innlegget ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, det betyr mye for meg. Kommer sikkert til aa faa mange daarlige dager, men det tar vi som det kommer..

Gaar alt bra med deg da?

er glad for at d går bedre,

håper d går bra med deg videre!

~skal tenke på deg~

*mange klemmer fra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...