Gå til innhold

Lei av rasist-anklager ?

Anbefalte innlegg

I årevis har muslimer strødd om seg med rasistanklager. Her ser du hva anklagene er verdt -(avsnitt fra artikkel i Aftenposten i dag, http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/article.jhtml?articleID=680257):

"Det faktum at det nå bor 17 millioner muslimer i Europa, har på sin spesielle måte bidratt til økende jødehat. Ikke fordi det kan settes likhetstegn mellom jødehat og islam, men det er importert en brutalisering i europeisk Midtøsten-debatt. Dette er noe av det vanskeligste å erkjenne: EUs kontor til overvåking av rasisme og fremmedhat (EUMC) - for sikkerhets skyld plassert i Wien - har gitt opp å fremlegge en rapport om antisemittisme i Europa. En 112-siders foreløpig rapport ble utarbeidet av forskere ved et universitet i Berlin, men EUMCs ledelse la den til side fordi rapporten pekte på at muslimske innvandere står bak hoveddelen av angrepene på jødisk eiendom og overfall på europeiske jøder. Da ble dette for vanskelig for EUs rasismebekjempere: En minoritet som selv trenger storsamfunnets beskyttelse, organiserer angrep på en annen."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128367-lei-av-rasist-anklager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god og modig artikkel (jeg måtte ta bort et par tegn bakerst i linken).

Den viser at nazi-islam infiserer våre samfunn med grov rasisme og jødeforfølgelse. Påfallende da at de som påpeker svineriet og advarer mot det, faktisk anklages nettopp for rasisme.

Rasistanklager er en måte å stigmatisere meningsmotstandere på.

Om de er usanne og blir godtatt, kan konsekvensen bli press på politikere for tiltak. Resultat kan bli innskrenket frihet (spesiellt ytringsfrihet) for den som blir anklaget. Jeg tror det er målet med usanne rasistanklager.

Rasistanklager er en måte å stigmatisere meningsmotstandere på.

Om de er usanne og blir godtatt, kan konsekvensen bli press på politikere for tiltak. Resultat kan bli innskrenket frihet (spesiellt ytringsfrihet) for den som blir anklaget. Jeg tror det er målet med usanne rasistanklager.

Det er jo en nøyaktig beskrivelse av Sørs fremgangsmåte og debatt-teknikk her på DOL.

Og det er lett å se at han ikke har funnet på dette selv.

Ikke en gang det kan han ta "æren" for, men det er vel heller et utslag av hans "politiske bevistløshet" i tidligere år - og som han tydligvis ikke har klart å få ut av systemet.....

Hva er poenget?

Er du så rasistisk at du virkelig tror at rasisme er begrenset til én folkegruppe?

At rasisme finnes i flere folkegrupper er selvsagt ingen grunn til at vi ikke skal bekjempe det.

Et heller stort selvmål fra deg!

Kanskje du skal lese artikkelen en gang til...?

Annonse

Kanskje du burde lese Grunnloven og Menneskerettighetene?

Kanskje du burde begynne å besvare andres spørsmål - i stedet for gang på gang å møte spørsmål du selv får med nye?

Spesielt siden jeg husker så godt hvor hissig du var på å få svar på dine egne spørsmål for en tid tilbake...he-he.

Men vi vet jo godt at du er en "gjør som jeg sier - og ikke som jeg gjør" person...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...