Gå til innhold

Forvirret vedr. eggløsning


Frigg

Anbefalte innlegg

CP viste klart positivt resultat på dag 10 i en sannsynligvis 23 dagers syklus. Slik den også har gjort flere ganger tidligere. Jeg antok at jeg da hadde eggløsning på dag 11.

Så var jeg på Røde Kors klinikken dag 15 i samme syklus hvor legen tok ultralyd og kunne konstantere modne eggposer og en eggløsning på gang "innen et par dager". Jeg nevnte at jeg mente at eggløsning måtte ha vært dag 11, men han var meget sikker på at jeg ikke hadde hatt den ennå og at syklusen vil være lenger enn 23 dager.

Er det mulig at CP viser feil eller at den viser positivt så mange dager før eggløsning?

Hva kan ha skjedd her?

Hilsen en noe forvirret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg vil stole mer på Clearplan eggløsningstest enn på ultralyd. Tiden vil vise hvem som fikk rett. Fortell oss om resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...