Gå til innhold

Hvor blir det av snøen???

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Venter og venter jeg.. emn det blir bare mildere! Typsik! Har planlagt kanefart i Maridalen på bursdagen til dambis, skal bli så romlemantisk! Men hvor er snøen?

Begynner å haste nå...

Har dere fått julestemning nå da?

Det har jeg... Tente adventslys i går, så "juksa" vi med julekalenderen.. Åpna første gaven i går, men skal jammen ha en i dag og! : )

Så koselig.... Sm¨å gleder ihverdagen lyser vikelig opp! ; )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128406-hvor-blir-det-av-sn%C3%B8en/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er toppers uten den fordømte snøen jeg.

Kan jo kjøre mc nesten hele året nå jo!

Litt mer snøsmelting i de arktiske strøk nå, så blir det strandtomt der jeg bor også...he-he

(jada - jeg vet det er egoistisk sagt av meg, men klarer ikke å la være:-)

Har fulgt litt med på problemene mellom deg og samboeren din i det siste, ville bare si at jeg er veldig glad på dine vegne for at det har ordnet seg :)

Ingen jul uten snø! Det var så fint forrige helg når det lå et tykt lag snø på trærne utenfor her. Fordelen med å ikke bo i sentrum av Oslo, men litt utenfor.. :)

Annonse

Gjest Pricilla

Har fulgt litt med på problemene mellom deg og samboeren din i det siste, ville bare si at jeg er veldig glad på dine vegne for at det har ordnet seg :)

Ingen jul uten snø! Det var så fint forrige helg når det lå et tykt lag snø på trærne utenfor her. Fordelen med å ikke bo i sentrum av Oslo, men litt utenfor.. :)

Takk takk! ; ) Går veldig bra nå.. Oppturer og nedturer i alle forhold vettu! Men den siste nedturen vi hadde trodde jeg skulle ta knekken på hele forholdet...

Men nå er det toppers! men vi venter en stund med baby da.. Som vi hadde planlagt.

Hei!!! Det er ikke snø hjemme hos meg heller... desverre!!!

VI hadde også adventsstund igår, vi har hengt opp julegardiner på kjøkkenet, og vi har kjøpt inn mandariner, hengt opp 2 julestjerner i vinduet og skal bake pepper kaker i morgen. Vi har kjøpt inn filt som vi skal lage hjerter i og rød silke til å lage ruter i vinduet...

JEg har skikkelig julestemning. Lager gløgg til kveldsmaten og ....

DET ER JO SKOMAKER ANDERSEN IDAG OGSÅ!!!!!

Gjest Pricilla

Snøen? Den ligger i hagen min den!

Du kan få den hvis du kommer og henter den.

Har du nok til å kjøre kanefart på da, så tar jeg den gjerne.... : )

Er ikke så glad i snø og slaps jeg heller.. Må innrømme at det er deilig å gå på tørr bakke og ikke i sørpe.

men jeg vil overraske samboern med kanefart på bursdagen hans, da må det være snø... men men.. Vi får sjå! Ellers får det vente til det kommer noe snø, hvis det kommer da... Bare ikke vintern varer ut i mai så er jeg fornøyd.

Gjest Pricilla

Hei!!! Det er ikke snø hjemme hos meg heller... desverre!!!

VI hadde også adventsstund igår, vi har hengt opp julegardiner på kjøkkenet, og vi har kjøpt inn mandariner, hengt opp 2 julestjerner i vinduet og skal bake pepper kaker i morgen. Vi har kjøpt inn filt som vi skal lage hjerter i og rød silke til å lage ruter i vinduet...

JEg har skikkelig julestemning. Lager gløgg til kveldsmaten og ....

DET ER JO SKOMAKER ANDERSEN IDAG OGSÅ!!!!!

ja det er det! Hadde helt glemt! ; )

Skal lage gløgg i kveld jeg også.. Er så godt. nå venter jeg bare på samboern min som er ute å shopepr, så vi kan utveksle julekalenderpakker.. : )

Min aller første pakkekalelnder, mamma hadde ikke råd. Så nå er jeg 10 år igjen og helt på tuppa... : )

Skal ta en skikkleig rundvask på onsdag og pynte til jul fredag... Adventsstake og lys satt vi frem i går.

Jula er såååååååå kosleig da! ; ) Skal endelig ha julemiddag hos oss og for aller første gang. Folk kunne ikke i fjor, men har fått bocka dem par dager før jul.

ja det er det! Hadde helt glemt! ; )

Skal lage gløgg i kveld jeg også.. Er så godt. nå venter jeg bare på samboern min som er ute å shopepr, så vi kan utveksle julekalenderpakker.. : )

Min aller første pakkekalelnder, mamma hadde ikke råd. Så nå er jeg 10 år igjen og helt på tuppa... : )

Skal ta en skikkleig rundvask på onsdag og pynte til jul fredag... Adventsstake og lys satt vi frem i går.

Jula er såååååååå kosleig da! ; ) Skal endelig ha julemiddag hos oss og for aller første gang. Folk kunne ikke i fjor, men har fått bocka dem par dager før jul.

Hei jeg gleder meg også...

Jeg er annen hver jul hos mine foreldre og hos familien til min kjære forlovede.

Ifjord lå jeg med migrene hele julaften, og iår skal vi være hos svigers... sukk...

Jeg har ikke lyst til det, vi krangler så fælt, men det er jo jul, så jeg får holde kjeft, og tenke på at det er jo tross alt besteforeldrene til min datter... sukk... men men. Det er jo koselig før jul da!!!

Annonse

Gjest Pricilla

Kanefart? Uff, det hørtes ikke noe gøy ut. Tenker han er glad det ikke er snø jeg..

Så kjedlig du er da! Synes kanefart ser kjempegøy ut jeg! med bare han og meg som sitter godt tulla inn i varme pledd i skumringen mens vi rir innover i skogen.... : ) Blir så kosleig så! Enten du liker det eller ikke.. Hehe...

Tror samboern in blir kjempeglad for overraskelsen jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...