Gå til innhold

hva kaller jeg dette?


threzi

Anbefalte innlegg

jeg orker ikke mer. jeg vil dø. jeg sitter å gråter, faen så vondt livet skal gjøre. Jeg hater det. Hater alle sammen akkurat nå, bortsett fra min beste venninne. Greier ikke dette, jeg vil bare gi opp. Hvordan kan jeg leve med meg selv?

I en lang periode har jeg hatt tanker om å skad meg selv, det har bare blitt til tanker, men nå orker jeg ikke mer. Nå vil jeg skad meg selv, se om det stopper smerten jeg har inni meg. Noe må jeg gjøre sånn at personlatet forstår at jeg virkelig trenger hjelp. Jo jeg får hjelp, men jeg skal ikke snakke om fortiden min så mye. Det er jo den som plager vettet av meg jo. Det er den som ødelegger meg totalt. Forstår dem ikke det?? Har lyst til å gi faen i hele jula.

Hvorfor må jeg ha det vondt 24 timer i døgnet? Hvorfor må jeg være så forbanna redd for å si ifra at jeg har det vondt? Dette er ikke noe liv i det hele tatt. Jeg vil ha tilbake livet mitt ellers gjør jeg slutt på dette. Jeg orker ikke mer. Jeg vil leve et liv der jeg kan smile og le, og ikke være trist inni meg..

hjelp meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes ikke så grei ut. Noen måter å si i fra til personalet uten at det ender opp med at du skader deg? Kanskje fortelle om hva du tenker akkurat nå? Eller vise dem dette innlegget.

Skjønner at du har det vanskelig nå.

Ikke gi opp hold ut! Si i fra! Det føles så bra å kunne si i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

nei vennen, please ikke skad deg! du vet jo hvordan jeg har blitt seende ut pga s.skad, du vil vel ikke ende opp sånn?? please ikke skad deg! jeg blir dritlei meg om du skader deg:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...