Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en gutt på 20. Har aldri før barbert "den", men kanskje på tide nå?:)

Har da et spm. Barberer jeg den, vil det da ta lang tid før håret gror tilbake igjen?

Litt flau..men takk for svar..

Gjest strandhai
Skrevet

neida, det ække flaut vel....lurer på det samm jeg, så det er bra noen spørte. Er 18,jeg dah...:)

Skrevet

Med "den", mener du da den ene ballen? Eller mener du staken? Den har da vel ikke så mye hår?

"...................."

Skrevet

Tja... Hvis du har hår på pikkhue, så vil jeg vel tro at du er litt ute å kjøre i utgangspunktet.

Hvis ikke ville jeg anbefalt deg å lese innlegget under her. Det som omhandler å barbere pungen.

Skrevet

neida, det ække flaut vel....lurer på det samm jeg, så det er bra noen spørte. Er 18,jeg dah...:)

Nei, det tar ikke lang tid før det vokser ùt igjen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...