Gå til innhold

Hvor kan jeg lese om budsjettforliket (kontantstøtteendring)

Anbefalte innlegg

Hjelp! Har termin tirsdag den 19 desember med foreløbig lite tegn til fødsel enda. Men det ser ut til at jeg må gjøre alt jeg kan for å få ut ungen i år!!! Tenker på budsjettforliket og forslaget om å endre reglene for kontantstøtte (Hvis det skulle vise seg å gjelde for barn født i 2001). Er det noen plass man kan lese om det? Finner ikke noe på AP's sine sider. Ville gjerne ha visst hva forslaget eksakt går ut på! (Hva om man jobber kveld/helg, slik at en av foreldrene alltid er hjemme? Og hvordan kan de kontrollere dette?)

(Må legge til at jeg er sterkt imot hele ordningen, men 3000 (som kommer til å bli brukt til dagmamma etter tidskontoperioden) er for mye penger å si nei til. Mener ordningen er til for de som har en mann med høy inntekt, eller som har lav inntekt selv. Hos oss, som har to normale inntekter, normalt huslån osv, så kan vi ikke overleve på 3000 kr. måneden i stedet for en vanlig inntekt!!!)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...