Gå til innhold

Chippendales

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei fy f..., noe mindre MANN skal du lete lenge etter.

Skrevet

Så langt er det ingen av damene her som liker dem - men likevel så drar de fullt hus med stormende jubel....

Sier det mest om damene her på DOL, eller damers "dobbeltmoral" generelt sett? :-)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hvordan greier han det?

Aner ikke. Og jeg tviler på at du kan få noen tips fra min gamle pianolærerinne ihvertfall :-)

Skrevet

Så langt er det ingen av damene her som liker dem - men likevel så drar de fullt hus med stormende jubel....

Sier det mest om damene her på DOL, eller damers "dobbeltmoral" generelt sett? :-)

Nei, jeg liker MANNFOLK jeg!

Gjest Rosmarie
Skrevet

Nei, jeg liker MANNFOLK jeg!

Jeg liker også MANNFOLK. Men jeg husker at en del jenter i klassen min ble helt hysteriske og dro mann av huse sist gang disse fløtepusene var i Oslo. Jeg hadde like vanskelig for å forstå det da som nå.

Skrevet

Sier vel mest om at smaken er som baken.

Skrevet

Synes noen av dem er glatte..

Noen er sexy som bare f**n..

Fine å se på iallefall ;))

Skrevet

Sier vel mest om at smaken er som baken.

Burde det ikke da være flere DOL damer her da som faktisk tør å si at de synes Chippendales er sexy?

Det var jo det som var poenget mitt.....

Skrevet

Burde det ikke da være flere DOL damer her da som faktisk tør å si at de synes Chippendales er sexy?

Det var jo det som var poenget mitt.....

Kan ikke svare for dem som syens de er sexy.

Skrevet

Kan ikke svare for dem som syens de er sexy.

Og det fortår jeg godt.

Men det var uikke det som var poenget mitt heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...