Goliath Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Med god hjelp av Vincent, så tror jeg denne fungerer bedre....: http://www.o12a.com/fun/towyardcomplaint.mp3 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Funker ikke hos meg... Koble til tinternett står det? Hva gjør ejg da? Trodde det skulle komme opp automatisk jeg da men? 0 Siter
Goliath Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Funker ikke hos meg... Koble til tinternett står det? Hva gjør ejg da? Trodde det skulle komme opp automatisk jeg da men? Hos meg kommer den direkte opp, og heldigvis så ser det ut til at det fungerte på maskinen til Gyda også... Men jeg har ikke noe gode tips til deg, desverre..... 0 Siter
Gyda Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Hos meg kommer den direkte opp, og heldigvis så ser det ut til at det fungerte på maskinen til Gyda også... Men jeg har ikke noe gode tips til deg, desverre..... Ja, hos meg dukka den rett opp i Windows Media Player. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.