Gå til innhold

24 år og aldri hatt kjæreste


Gjest trg

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 24 år synes det er ekkelt å se folk kysse. Er det normalt?

Har aldri hatt noe forhold, er ukysset og er ikke homofil. Hvor vanlig er det i min alder å være uten erfaring med motsatt kjønn, og hvor mange går gjennom livet som jomfru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du bestemt deg for hvor gammel du er? :-)

Det finnes sikkert mange eksempler som har det som deg, 21 eller 24 år gammel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestemt deg for hvor gammel du er? :-)

Det finnes sikkert mange eksempler som har det som deg, 21 eller 24 år gammel :-)

Hm. Jeg går ut ifra at du er scizofren, sant? Den ene delen av deg er kanskje homofil, den andre heterofil? Vel, jeg håper du klarer fortsette som normalt, med eller uten kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IKKE DET SAMME

Hm. Jeg går ut ifra at du er scizofren, sant? Den ene delen av deg er kanskje homofil, den andre heterofil? Vel, jeg håper du klarer fortsette som normalt, med eller uten kjæreste.

Det er så mange som tror at shizofreni og splittet personlighet er det samme. Men det er det ikke. Den nye filmen som heter Jeg, meg og Irene (tror det er det den heter) gir et helt feil inntrykk av shizofreni. Jeg har selv diagnosen Shizofreni uten at jeg har splittet personlighet!! Nei, shizofreni har ikke noe med splittet personlighet å gjøre. Man kan miste taket på virkeligheten med shizofreni, men man har ikke flere personligheter. Jeg måtte bare få sagt dette, da det irriterer meg grenseløst at media fremstiller shizofreni på en feil måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

At du son 24-åring ikke har hatt noe seksuelt forhold er ikke unormalt, men atypisk til vår tid å være. Du beskriver deg som ikke-homofil. La meg spørre deg, hva slags onanierfaringer har du, hva fantaserer du om mens du onanerer, og hva lengter du etter med hensyn til å få et kjæresteforhold ?

Det er også litt atypisk at du reagerer på at folk kysser hverandre. Hvorfor tror du du gjør det? Hva er det som virker frastøtende på deg ved kyssing ?

Jeg tror du skal gå inn for å skaffe deg litt erfaring med kvinner. Det er på tide at du kommer i gang, kommer over dine hemninger og din selvusikkerhet.

Noen ganske få, mindre enn et par prosent, går gjennom livet uten seksuell erfaring.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guttemannen

Ja det er sant dvs har aldri hatt sex med noen.

Har kun seksuell erfaring med meg selv.

Så jeg har tenkt å starte en klubb nå for oss som aldri har hatt sex med andre før.

Noen som vil joine meg?

Vet det høres sykt ut men vi lever jo i en syk verden....

Jeg mener dette seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...