Gå til innhold

Kan man være utro via SMS?

Anbefalte innlegg

Gjest SMS-trollet
Skrevet

Er man, eller er man ikke utro når man via sms mottar og sender meldigner der man fantaserer om sex sammen? ¨

Hva mener dere?

Har havnet i den situasjonen...Er gift.

Skrevet

Spiller ingen rolle hva man kaller det. Du har gått langt over streken.

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg hadde vurdert å gå fra mannen min hadde han holdt på sånn... Hadde ikke stolt på han med det første i hvert fall!

Hvorfor er det spennede å sende kinky meldinger til andre enn partnern sin?? Send dem heller til kona, så skal du se et blir litt action igjen!

Skrevet

Du er jo utro hvis din partner ikke ville ha godtatt noe sånt.

Jeg for min del hadde vel ikke hengt meg all verden opp i det, hvis de ikke gikk ett skritt videre. Selv om det ikke er noen ønske situasjon.

Skrevet

Ikke dersom partneren din vet om det og synes det er helt greit.

Skrevet

Det er en form for utroskap. selvfølgelig.

Det er en myte at utroskap bare sitter i kjønnsorganene. Den verste utroskapen sitter etter min mening mellom øra!

Skrevet

Hvordan hadde du selv reagert hvis din elskede hadde gjordt det samme mot deg? Jeg hadde ivertfall ikke vært særlig blid, hadde sagt klart ifra at han bare måtte se å kutte ut med det eller dra til sjøs.

Gjest har opplevd det
Skrevet

Ja, det er du.

Slutt nå, vær så snill. Jeg vet hvordan det føles å være i den andre enden av det.

Gjest ikke sign
Skrevet

Hadde ikke likt det.. hadde blitt lei meg og skuffet. Snakk med ham; hvorfor gjør han det? Tenk om han gjør noe mer enn å sende sms? Drittsekk...

Gjest SMS-trollet
Skrevet

Hadde ikke likt det.. hadde blitt lei meg og skuffet. Snakk med ham; hvorfor gjør han det? Tenk om han gjør noe mer enn å sende sms? Drittsekk...

Det er ikke han som sender, det er meg!!!

Gjest ikke sign
Skrevet

Det er ikke han som sender, det er meg!!!

Hvorfor gjør du det da? Slutt..!!! Hva om mannen din gjorde det mot deg?

Skrevet

Klart man kan. Og det er ingen god følelse når partneren driver med sånt med andre.

Hvis partneren din ikke ville godtatt det (går ut i fra at h*n ikke vet om det siden du spør her), så vil jeg anbefale at du kutter umiddelbart..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...