Gå til innhold

Når kan vi reise?


Gjest Trii

Anbefalte innlegg

Er det noe i vegen for å reise nå i de første ukene? Jeg er i uke 6 til jul, og hadde som plan å reise til mine foreldre i jula. Vi har 80 mil å kjøre, så jeg lurer på hva dere anbefaler. Et alternativ er selvfølgelig fly, men det blir litt dyrere enn vi hadde planer om.

Ellers lurer jeg på om noen kan gi meg noen gode råd når det gjelder når du kan reise og slikt. Vi hadde planer om en syden-tur i løpet av vinteren/tidlig vår. Men vi vil gjøre det som er til det beste for barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Du kan tyggt resa och leva så normalt som vanligt när du är gravid. Ett foster tar ingen skada av en lång biltur eller flygtur. Det är många gravida som har samma funderingar ;över att resa till syden under graviditeten. Det är ni själva som bestämmer om ni önskar att resa under denna perioden. Det som du i så fall skall tänka på är, att endast äta den mat som rekomenderas gravida. Detta kan vara svårare om man inte är observant. Du skall också se efter vilka försäkringar som gäller om du skulle behöva söka sjukhusvård. Det kan också vara bra att åka till de länder med bra sjukhusstandard. Du kan också läsa mera om "Gravide på reise", under tema, hät på doktor on line. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...