Gjest hvit jul Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 JULEBORDSLIGNING alkohol + remeron=?? 1 dag - 1 remeron + rødvin=?? velge bort hva 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Ja, jeg er det, men vet ikke om det er til nytte i denne sammenheng. Jeg legger merke til ditt betydelige engasjement vedr. et par glass rødvin til julebordet. Det får meg til å betvile om du vil nøye deg med to glass, men det er en annen sak. Såfremt du er i stabil fase av sykdommen din, er det svært liten risiko du løper om du en kveld hopper over Remeron og erstatter dette med 2 - to - glass rødvin. 0 Siter
Gjest rød jul Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Ja, jeg er det, men vet ikke om det er til nytte i denne sammenheng. Jeg legger merke til ditt betydelige engasjement vedr. et par glass rødvin til julebordet. Det får meg til å betvile om du vil nøye deg med to glass, men det er en annen sak. Såfremt du er i stabil fase av sykdommen din, er det svært liten risiko du løper om du en kveld hopper over Remeron og erstatter dette med 2 - to - glass rødvin. JA!!! Takk og bukk for svar!!)))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.