Gå til innhold

søvn


Gjest ønske om å være våken :)

Anbefalte innlegg

Gjest ønske om å være våken :)

jeg er altid trøtt.. så trøtt at jeg ikke får gjort noe..såver gjerne til klokka 17.. og da røyk jo skolen. nå er det snart examen.. jeg prøver å lese.. men det nytter ikke.. kan lese 5-10sider.. da er jeg så trøtt at det eneste det er å gjøre er å såve litt.. orker ikke dette lenger.. finnest det noe som kan fikse dette.? (kaffe fungerer ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør vel komme deg til legen og få målt blodprosenten din og kanskje andre ting? Det høres ikke helt normalt ut å være så slapp. Kanskje har du vinterdepresjon - det preges jo av tretthet.

Uansett tror jeg det vil være fornuftig av deg å ha på vekkeklokke og komme deg opp om morgenen - slik at du ikke snur døgnet. Dagslys er bra for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-stå opp

-gå ut

-se dagslys

-få rutiner på døgnrytmen

-variert kosthold

-fysisk aktivitet

For mye kaffe kan virke mot sin hensikt og gjøre deg mer trøtt.

Sjekk om du har jernmangel, eventuelt spis broccoli eller andre grønne saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...