Gå til innhold

Hvordan bli kvitt influensa

Anbefalte innlegg

Gjest anne dorte

Kan stivhet i muskulaturen (er vanligvis ganske myk :)), stiv nakke, sår hals og generell slapphet være tegn på BEGYNNENDE influensa? Hvordan i så fall bli kvitt denne? Jeg har snart eksamen.. Kjerringtips, eller gubbetips for den saks skyld??? Ingen svar er dumme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128766-hvordan-bli-kvitt-influensa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Skynd eg til legen og få resept på 20 piller av typen Tamiflu. Få en i deg så fort som mulig, innen 48 timer etter at du kjenner symptomene. Du får feber, stive muskler og hodepine på samme tid hvis det er influensa. Vanlig forkjølelse kommer litt etter litt over to eller flere dager.

Gjest Pricilla

HVIS det er influensa så må du til lege å få medisiner før det har gått 2 døgn etter du fikk viruset.. Medisinene gjør deg ikke helt frisk,men gjør influensaen litt lettere (Du blir mindre syk)...

Har det gått over to døgn er løpet kjørt.. Da må du holde senga til du blir frisk. Ikke noe hjelper mot influensa, det er et virus som går ut av kroppen av seg selv... Ikke som bakterier som man kan drepe med antibiotika.

'

Annonse

Gjest dorothyparker

Få tak i "Sambucol - Active Defense" så snart som rakkern på helsekostforretning. (koster 150, men er verdt det).

Jeg tok det med en gang jeg fikk symptomer, og har hatt en ytterst kort influensa som bare har vart i 2-3 dager (i forhold til 6-7 som er vanlig).

Husk også på å drikke rikelig (obs: Glovarm drikke gjør vondt verre), og hold deg i senga.

Lykke til!

Gjest anne dorte

Skynd eg til legen og få resept på 20 piller av typen Tamiflu. Få en i deg så fort som mulig, innen 48 timer etter at du kjenner symptomene. Du får feber, stive muskler og hodepine på samme tid hvis det er influensa. Vanlig forkjølelse kommer litt etter litt over to eller flere dager.

Takk!

Gjest anne dorte

HVIS det er influensa så må du til lege å få medisiner før det har gått 2 døgn etter du fikk viruset.. Medisinene gjør deg ikke helt frisk,men gjør influensaen litt lettere (Du blir mindre syk)...

Har det gått over to døgn er løpet kjørt.. Da må du holde senga til du blir frisk. Ikke noe hjelper mot influensa, det er et virus som går ut av kroppen av seg selv... Ikke som bakterier som man kan drepe med antibiotika.

'

Riktig. Takk for svar.

Gjest anne dorte

Få tak i "Sambucol - Active Defense" så snart som rakkern på helsekostforretning. (koster 150, men er verdt det).

Jeg tok det med en gang jeg fikk symptomer, og har hatt en ytterst kort influensa som bare har vart i 2-3 dager (i forhold til 6-7 som er vanlig).

Husk også på å drikke rikelig (obs: Glovarm drikke gjør vondt verre), og hold deg i senga.

Lykke til!

Empiri ---> aksiom? :)

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...