anindo Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Sønnen min fikk nytt PC spill igår, Lego Bionicle. Jeg har problemer med å innstallere det og håper på litt råd og veiledning her ) Ved innstallering får jeg opp et vindu der det står: "CAPS_detector.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne" Hva betyr dette? Fikk også opp denne: "Programmet kan ikke starte fordi binkw32.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løses ved å innstallere programmet på nytt" .... vel, det får jeg ikke gjort fordi jeg får opp den første meldingen om CAPS_detector. Men jeg fant den binkw32.dll filen og lastet ned den, og prøvde IGJEN. Da fikk jeg følgende melding: "BIONICLE.exe - fant ikke startpunkt for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske tilkoblinger, binkw32.dll" Jeg pleier å klare dette her på egen hånd, men nå syns jeg det er mye rør! HÅPER på hjelp!! 0 Siter
Gjest Harrymann Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Jeg ville ha gått tilbake med spillet.... Virker som cden har fått en skade 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.