Gå til innhold

Trist, sint , skeptisk, og redd.


H2O1365380581

Anbefalte innlegg

H2O1365380581

Jeg lurer på hvordan jeg kan få hjelp.

I min oppvekst hadde jeg far som var alkoholisert og var aggresiv da han var full.

Som resultat er jeg blitt vant å gjemme alt ekkle og triste i livet mitt ved å være taus.

Jeg sliter med alle mellommenneskelige relasjoner nå, og jeg vet at folk synes jeg er lett og slett alogant.

Det er ekstra vanskelig når jeg ikke opprinnelig er fra norge, og andre synes sikkert min opphørsel som kulturell forskjell ?

Jeg har hatt det så vanskelig og vondt å være meg selv så lenge uten at andre visste om det.

Skal jeg fortelle mine problemer på jobb også til folk som kjenner meg for å få forståelse til hvorfor jeg er slik ?

Hvordan kan jeg finne hjelp ?

Kan samtaleterapi være noe for meg ?

Eller vet noen om Al-Anon gruppe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...