Gå til innhold

sliten


Gjest wilma81

Anbefalte innlegg

Gjest wilma81

Er så siten av å være sliten! er jo bare 22 år, og nå har jeg gått i depresjon og sorg i 2 år tilsammen...når skal det bli bedre? jeg føler jeg aldri får "begynt" med livet. tiden bare går. og alt må vente til jeg "blir frisk". orker ikke engasjere meg, ikke i gutter heller, orker bare ikke. er det andre som føler det samme.....at man bare lever "på vent" -venter på å bli bedre. prøver medisiner. funker ikke. gamle bivirkninger. nye bivirkninger. tiden går, og imens har jeg mistet hele ungdomstiden....kunne ikke disse problemene kommet når jeg ble sånn rundt 60år???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest av egen erfaring

Da jeg var 22, syntes jeg alle over 26 var steingamle og over ungdommen. Det er faktisk flere jeg kjenner som har hatt sin beste ungdomsmoro etter det, så du er IKKE for sent ute til å ha en god ungdom!

Depresjon og sorg er et slit. Men det letter etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...