Gå til innhold

ut på fisketur


going_down

Anbefalte innlegg

:)..morsomt det der..fisketur..jaja..man fisker jo etter en god mental helse som det heter seg..

Etter å ha lest litt her på forumet så fikk jeg ENDELIG fingern ut og fikk bestillt time (tok meg 4 dager), hadde en liten oppsving etter dette .utrolig nok..

Legen brukte ikke lang tid på å sende meg videre..men...

Skal ut til den første karen i dag, og lurer på om det er noen "warning signs" jeg burde være obs på når jeg leter etter en som kan hjelpe meg?

Er også litt usikker på kostnader og slikt..økonomien er ikke helt på topp liksom..

Andre skader seg selv fysisk, jeg på den andre siden har en ting for å skade meg på mer byråkratiske måter.

skavvi se..ny topp i dag,nå begynner nedturen igjen..føles nærmest som to tannhjul, hvorav det ene bare har ei tann, slik at det "tar" innimellom, men som oftest bare spinner de rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg ser etter når jeg tenker på behandlere er om de klarer å skape et trygt miljø, om de fanger opp det jeg sier og om de har muligheten til å forstå meg, problemene mine.

Av og til kan det også bli bedre bare ved å sette seg et annet sted i rommet, unngå øyekontakt, få den avstanden en trenger for å føle seg vel.

Det er også greit å si i fra om og ta opp i begynnelsen hvis det er noe du reagerer på med behandleren, eller har for eksempel problemer med å åpne deg etc, for å unngå, rydde opp i "fastlåste situasjoner".

Psykologer er "bare" mennesker som alle andre. Håper det gikk bra med deg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...