Gå til innhold

Prøver å holde meg fast


Nedia

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Sitter her. Tenker på julen. Stresser litt for mye med julegavene og julekort, men det begynner å ordne seg nå. Liker å pussle med gavene og alle kortene. Små gleder er jo ofte de største.... Prøver å holde meg fast til dem, prøver å glede andre, ikke tenke på meg selv. Det funker, i hvert fall litt. Jula er ikke min høytid, men alle andres. Det har jeg godtatt. Og har nå bestemt meg for å prøve å gjøre det beste ut av det... Skal prøve å lure meg unna de verste selskapene og mat"tragediene". Det er min rett, og kanskje det beste..... Dette høres kanskje rart ut.... Skal prøve å ta mot til meg og snakke med psykologen min, om å få noe mot tungsinnet mitt. For jeg orker rett og slett ikke å gå rundt lengre og synes at alt er fælt.

Jeg vil, jeg vil, men jeg får ingenting til.......

Jeg vil jo bare at jula skal bli ok.

Tenker på dere. Himmelens englestøv over dere, mine venner.

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille tulla

j gleder mg ikke akkurat til jula j heller nei,men prøver å gjøre d beste j kan ut av den.j akter ikke å gå å "smiiile" hele jula,men j har ihvertfall bestemt mg for å ikke ødelegge for alle andre,selv om d ikke er så jævli lett alltid!!

j sitter også å ordner med julegaver/kort o.l.,for d liker j litt..hyggli' d da=)

*tenker på deg*

lykke til...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære Nedia

Du tenker så positivt. Men du skal også tenke på og ta i mot det andre måtte gi. Synes det er flott hvis du nå snakker med din psykolog vedrørende dine depresive tanker. Vet mange som har hatt svært god efekt av det når det er i kombinasjon med samtaler. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...