Gå til innhold

Reparasjon av kjøleskap


annegunn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jeg var stridende A. MG 1er. Har 6 repper på nakken.

Grønne klær er jeg ferdig med, med livet i behold. Det var nære på noen ganger.

Men start for deg sjøl, det er enklere enn man tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne klær er jeg ferdig med, med livet i behold. Det var nære på noen ganger.

Men start for deg sjøl, det er enklere enn man tror.

Jeg har nok fine dager. Ingen som jager på meg, lønn hver måned, kort sagt - jeg har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har nok fine dager. Ingen som jager på meg, lønn hver måned, kort sagt - jeg har det bra.

Det hadde jeg også men kjeda meg nesten i hjæl. Jeg sa til personalsjefen at de måtte finne noe mer intressant eller så slutter jeg. Jeg fikk 4 mnd lønn for å gå på dagen med fin attest. Ikke en dag fravær fra jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg også men kjeda meg nesten i hjæl. Jeg sa til personalsjefen at de måtte finne noe mer intressant eller så slutter jeg. Jeg fikk 4 mnd lønn for å gå på dagen med fin attest. Ikke en dag fravær fra jobben.

Ok, men jeg kjeder meg ikke på jobben. Jeg har omtrendt bare intressante jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ok, men jeg kjeder meg ikke på jobben. Jeg har omtrendt bare intressante jobber.

Heldiggris.

De jobbene jeg likte best var på gatekjøkken og som støttekontakt for psykisk utviklingshemma. Men det ble for snever lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke reperatøren som er overbetalt. De jobber ofte i firma som tilegner seg alskens godtgjørelser. Men ja - det kan fort bli dyrt.

Denne tråden dreide seg om et skap som systemet hadde kolapset i, og her blir det ihvertfall ikke lønnsomt.

Om reparatøren er selvstendig (som ofte er tilfelle) så er det han som innkasserer det meste av kaka.Inntektene i skattelistene er etter fratrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om reparatøren er selvstendig (som ofte er tilfelle) så er det han som innkasserer det meste av kaka.Inntektene i skattelistene er etter fratrekk!

Ja - om han er selvstendig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...