runmyran Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 noen som har gode råd mot hemorider 0 Siter
Gjest kjerringråd Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Kjøp deg et kålhode, riv til et kålblad slik at det passer i "sprekken", bruk gjerne et strykejern slik at det bløtner litt, lettere å forme det til da. Du skal se hemoridene dine går overraskende fort bort med dette rådet. 0 Siter
Gjest Guddrun Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Kjøp deg et kålhode, riv til et kålblad slik at det passer i "sprekken", bruk gjerne et strykejern slik at det bløtner litt, lettere å forme det til da. Du skal se hemoridene dine går overraskende fort bort med dette rådet. Hei! Du får kjøpt en krem på apoteket som heter scheriprokt (skrives ikke slik) Du får det både i krem og stikkpiller. Har hatt hemorider selv og ble kvitt det med den kremen og noe som jeg drakk som gjorde at avføringen ble bløt! men du ble ikke dårlig i megn for det. Husker ikke navnet, men det var vell bare ren lactose! Lykke til, hemorider er grusomt! 0 Siter
Ons Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Stakkars deg! Du får kjøpt en salve på apoteket som jeg ikke husker navnet på, men be om salve mot hemorroider med bedøvende effekt. De har den ikke fremme, men i kjøleskapet. Den virker best av alle produkter mot hemorroider!! Tro meg! Lykke til! 0 Siter
Ons Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Stakkars deg! Du får kjøpt en salve på apoteket som jeg ikke husker navnet på, men be om salve mot hemorroider med bedøvende effekt. De har den ikke fremme, men i kjøleskapet. Den virker best av alle produkter mot hemorroider!! Tro meg! Lykke til! Hemorroider skrives slik!!!!! Utrolig mye dårlig norsk..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.