Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kjerringråd
Skrevet

Kjøp deg et kålhode, riv til et kålblad slik at det passer i "sprekken", bruk gjerne et strykejern slik at det bløtner litt, lettere å forme det til da.

Du skal se hemoridene dine går overraskende fort bort med dette rådet.

Gjest Guddrun
Skrevet

Kjøp deg et kålhode, riv til et kålblad slik at det passer i "sprekken", bruk gjerne et strykejern slik at det bløtner litt, lettere å forme det til da.

Du skal se hemoridene dine går overraskende fort bort med dette rådet.

Hei!

Du får kjøpt en krem på apoteket som heter scheriprokt (skrives ikke slik)

Du får det både i krem og stikkpiller.

Har hatt hemorider selv og ble kvitt det med den kremen og noe som jeg drakk som gjorde at avføringen ble bløt!

men du ble ikke dårlig i megn for det.

Husker ikke navnet, men det var vell bare ren lactose!

Lykke til, hemorider er grusomt!

Skrevet

Stakkars deg! Du får kjøpt en salve på apoteket som jeg ikke husker navnet på, men be om salve mot hemorroider med bedøvende effekt. De har den ikke fremme, men i kjøleskapet. Den virker best av alle produkter mot hemorroider!! Tro meg! Lykke til!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Stakkars deg! Du får kjøpt en salve på apoteket som jeg ikke husker navnet på, men be om salve mot hemorroider med bedøvende effekt. De har den ikke fremme, men i kjøleskapet. Den virker best av alle produkter mot hemorroider!! Tro meg! Lykke til!

Hemorroider skrives slik!!!!! Utrolig mye dårlig norsk.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...