Gå til innhold

vondt, vondt...


Gjest blomqvist

Anbefalte innlegg

Gjest blomqvist

Hei!

Jeg trenger svar på et litt følsomt tema!

Jeg og mannen min har det fint sammen på alle måter, men problemet er at jeg har smerter etter samleie. Dette gjør at jeg av og til vegrer meg, og mister lysten.

Det rare er, at dersom han trekker seg ut før han har utløsning, kommer ikke smertene. Og motsatt: da svir det, hovner opp og er ikke godt. Hvis jeg får sæden inn i meg, må jeg gå på badet med det samme for å dusje. Hvilket jo ødelegger litt av kosen...

Jeg har begynt å lure på om jeg rett og slett er "allergisk" mot sæden hans...! Men det er vel ikke mulig, er det vel?

Tips og råd ønskes raskt! På forhånd takk!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg har hørt om lignende tilfeller og vi har testet for allergi mot sæd uten å få resultat, så jeg må bli deg svar skyldig. Jeg kan derfor ikke gi deg noe råd dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...