Gjest brusa Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Skal overraske broren min og kona hans med å lage noen cd'er til de. Har laget jul - ny fest musikk - rolig jazz til middagsselskap, men trenger hjelp til en mimre-cd Er det noen hit'er som bare MÅ være med ??? Hittil har jeg funnet - Kate Bush Wuthering Heights ...(herregud for en fin men snodig sang, var den til en film eller ???) Cars - Drive Police - Every breath you take Steve Miller Band - Abracadabra Mezzoforte - Down on the street Dirty Dancing - Time of my life Carly Simon - Coming around again Arthurs theme - C.Cross Charlene - I've never been to me Diana Ross - Upside Down Noen gode idèer ?? Har sjekket ut en del lister på nettet, men er mest intr. i å høre hvilke låter dere bare MÅTTE hatt med ) 0 Siter
Sør Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Noe fra Dire Straits, Santana, Fleetwood Mac, Electric Light Orchestra, Eagles, Eric Clapton, Pink Floyd, Tracy Chapman, Supertramp. Jazz: Marvin Gaye, Grover Washington Jr - og hvis du ikke tar med Stan Getz så bør du åpenbart arresteres omgående! Med vennlig hilsen 0 Siter
molli Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Du må ha med låta "I wanna know what love is" med Foreigner! 0 Siter
damedame Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Beverly Craven - promise me Noe med Rolling Stones, Peter Gabriel og Simon and Garfunkel. 0 Siter
favn Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Bob Marley & The Wailers, Neil Young & Crazy Horse, Bee Gees, UB40, Pretenders, Patti Smith. Ellers er Steve Miller et godt valg! 0 Siter
zitrus Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Alphaville: Forever young Don Henley: Boys of summer Duran Duran: Save a prayer Bryan Adams: Summer of 69 0 Siter
Gjest noen sanger: Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 "Slippery people"-Talking heads "Notorious"-Duran duran "Born to be wild"-Steppenwolf "Sylvia's mother"-Dr.Hook "Smoke on the water"-Deep purple "Stand by me"-The drifters "I will survive"-Gloria Gaynor "Sunday girl"-Blondie "You sexy thing"-Hot chocolate "Rock your baby"-George Mccrae "Nutbush city limits"-ike and tina turner 0 Siter
fabriana Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Wham: wake me up before you go, go... Dum Dum Boys: Splitter Pine Frank Zappa: Bobby Brown Mimrehilsen fra 0 Siter
karisma Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 - Final countdown med Europe - Noe med Bon Jovi - Careless whisper m/George Michael 0 Siter
Scuba Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 åja. Alphaville - Big in Japan husker ikke hvem men : Woodpeckers from space Eagels - Hotel California - Desperado Boy George Shit husker ikke mere jeg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Ååhhhh.... Etter å ha lest denne tråden bare _må_ jeg få opp stereoanlegget mitt i morra! ) Faen. Jeg har ikke høyttalere enda. ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.