Gå til innhold

svar til NHD håper du kan lese denne også++

Anbefalte innlegg

Gjest ung jente-76

Jeg laget ingen kvalm mot politiet før de puttet meg i glattcelle, jeg ble først truet på livet mitt av han jeg kranglet med, viste politiet meldingene hvor det b.la sto at jeg ikke kunne gjemme meg, han skulle finne meg og gjøre meg ferdig med livet etc, men de var ikke interesser, jeg var på vei til å kaste meg ut av bilen til taxi sjåføren, men ble stoppet av han. Jeg var desperat og ville ikke leve. Så uansett har man da ikke rett på hjelp når man er suicidal og drukket litt alkohol? Hadde de bare sluppet meg ut på gaten hadde jeg ikke sittet å skrevet dette nå.. Jeg har diagnose psykose på papiret fra før. En av grunnene jeg ble innlagt 1.gang. Da var jeg på vei ut over et trappe gelender, men min kjæreste fikk akkurat tatt tak i leggene mine.

Sykepleierne jeg snakket om hadde fått inn flere som var nærmest sanseløse beruset flere ganger…

Eneste jeg har i tankene nå er at jeg skal la min familie få en fin jul, så vil ikke jeg mer… jeg hater julen selv, har ikke hatt en fin jul siden jeg var tenåring.

En annen av grunnene til at jeg er sykemeldt i tillegg er min manglende impulskontroll, mine foreldre har slitt med dette siden jeg var få måneder gammel, kastet ting på folk jeg var sint på eller når jeg var frustrert + at jeg begynte å skade meg selv i en alder av 8måneder ved å smelle hodet mitt i harde kanter titt og ofte. Går nå til ADHD test med store muligheter for denne diagnosen også.. skal ikke forsvare at jeg drakk alkohol, men at jeg f.eks spyttet på politiet og skriker div ting er ofte noe som skjer før jeg får tenkt meg om.. men jeg går til behandling for dette også..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...