Gjest nailfreak Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Har du lange negler? Hvor lange (total mm)? Hvilken farge bruker du på lakken? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Jeg biter neglene ned til roten for så å bite av fingertuppene etterpå. Dagen etter bitrer jeg av sårskorpene og den harde huden rundt. Neglelakk bruker jeg svært lite av. 0 Siter
Iznowgood Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Har du lange negler? Tja, sånn passe Hvilken farge bruker du på lakken? Ivory 0 Siter
Rubia Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Pleier å ha, men har ikke nå. De er bare slikt pent korte. Sparer ikke heller for jeg skal helst ikke ha det i det yrket jeg håper på å jobbe i til neste år. Bruker ikke farge nå, men før likte jeg å ha de naturlige. 0 Siter
Tornerose Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Det varierer litt, noen ganger er de ganske lange, og noen gang relativt korte. Men de er som oftest i allefall såpass at neglen stikker ut over fingertuppen. Som oftest bruker jeg blank eller hvit/kremfarget neglelakk, eller fransk manikyr, men har en del fargerike neglelakker også. 0 Siter
damedame Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Nei, og det skal jeg heller aldri ha *humrer* Bruker blank neglelakk med et snev av blekrosa. 0 Siter
damedame Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Nei, og det skal jeg heller aldri ha *humrer* Bruker blank neglelakk med et snev av blekrosa. De er ca 2 millmeter (utover det som dekker fingeren) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Hadde før. Nå har jeg helt korte. Ingen negllakk. Ja, det er eksamen nå. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 TOTALT ca. 2 cm. Det som "stikker overnfor fingertuppen" er vel ca.3,5 mm. Har fransk manikyr eller bare veldig lys rosa, som nesten ikke syntes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.