trv Skrevet 18. desember 2000 Skrevet 18. desember 2000 Hei! Jeg er ei jente på 26 år som fikk 5 stk brennkopper i panna i oktober. Jeg fikk behandling av lege for dette. Nå har jeg i samme område fått noe jeg tror kan være det samme. Det ligner veldig.. Er det mulig å få brennkopper flere ganger. jeg visste ikke engang at man kunne få det som voksen, men det gikk tydeligvis fint. Hvordan er det å omgås gravide med brennkopper? Er det farlig for gravide å få brennkopper? På forhånd takk!! MVH, trv 0 Siter
Pål Sand, almenlege Skrevet 21. desember 2000 Skrevet 21. desember 2000 Kjære trv. Joda,voksne kan få brennkopper(Impetigo).Dette kan behandles lokalt.I uttalte tilfeller må man ty til antibiotikatabletter/mikstur.Du kan få det flere ganger.Man skal være forsiktig med å omgåes gravide hvis man har vannkopper.Det er selvfølgelig heller ikke heldig å smitte gravide med brennkopper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.