Gå til innhold

Tonight med Timothy Dahle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At folk spøker med døden, slik som de gjorde i går, er bare ikke morsomt. Men nå er jo det programmet der bare tillaga da, som jeg regner med du også vet :), så de som ble tatt på skjult kamera der, var jo med på skuespillet...

Men uansett, å lage vitser utav å si at noen av de nereste er døde, det er bare ikke noe morsomt. dlare å finne på noe bedre!

Er helt uenig med deg !

Synes de parodierer virkelige talkshow på en glimrende måte...Faktisk så har virkelige talkshow vært mye mer hensynsløse..og det mot virkelige navngitte mennesker.

Synes Giertsen & co har fått passet sitt påskrevet jeg :o)

Enig med det brusa sier også. Men akkurat det med døden var jo LITT unødvendig.

Men smak og behag! :o)

Annonse

Man må ta det for det det er. Andre mer "seriøse" bør heller kritiseres.

Det er jo nettopp det de gjør, altså kritiserer de seriøse :o)

Forhåpentligvis ser Otto Jespersen & gutta på og føler seg bittelittegrann dumme når de tenker tilbake på måten DE prøvde å være morsomme på...

Timothy latterligjør jo alt det de andre har gjort :o)

Han ler av de som har mistet noen, er feite og ikke "riktig kledd" etc.. dette har jo virkelige talkshow forsøkt seg på lenge....uten at det har vært noe annet enn patetisk.

Jeg synes Timothy Dahle er konge ! Hva er det han heter han som spiller egentlig ???

Dessuten er Espen Echbo heeeelt fantastisk :o)

At folk spøker med døden, slik som de gjorde i går, er bare ikke morsomt. Men nå er jo det programmet der bare tillaga da, som jeg regner med du også vet :), så de som ble tatt på skjult kamera der, var jo med på skuespillet...

Men uansett, å lage vitser utav å si at noen av de nereste er døde, det er bare ikke noe morsomt. dlare å finne på noe bedre!

Ja jeg vet at de bare spiller, er jo en såkalt talkshow-parodi. Kanskje en litt dårlig en sådan. Synes ikke Esben Eckbo co er så forbasket morsomme..Enkelte lyspunkt finnes det, men jevnt over blir det for overdrevet etter mins smak.

Er helt uenig med deg !

Synes de parodierer virkelige talkshow på en glimrende måte...Faktisk så har virkelige talkshow vært mye mer hensynsløse..og det mot virkelige navngitte mennesker.

Synes Giertsen & co har fått passet sitt påskrevet jeg :o)

Nå har ikke jeg sett så mange episoder av det, så kan kanskje ikke uttale meg..

Programmet er jo en parodi på andre talk show. De driter ut andre. Ikke seg selv. Hvis man ikke forstår det så blir selvsagt spøken om selvmord for drøy.

Det er åpenbart mange som ikke forstår dette, så man må kanskje "kjenne" Ecbo og co. for å ha utbytte av showet.

Jeg synes showet er forrykende godt. Helt ufattelig bra underholdning.

Det er jo nettopp det de gjør, altså kritiserer de seriøse :o)

Forhåpentligvis ser Otto Jespersen & gutta på og føler seg bittelittegrann dumme når de tenker tilbake på måten DE prøvde å være morsomme på...

Timothy latterligjør jo alt det de andre har gjort :o)

Han ler av de som har mistet noen, er feite og ikke "riktig kledd" etc.. dette har jo virkelige talkshow forsøkt seg på lenge....uten at det har vært noe annet enn patetisk.

Jeg synes Timothy Dahle er konge ! Hva er det han heter han som spiller egentlig ???

Dessuten er Espen Echbo heeeelt fantastisk :o)

Var det svar til meg? Ja, de kritiserer jo de "seriøse", akkurat det jeg mener alle andre bør gjøre også. I den grad jeg har rett til å mene hva alle andre bør gjøre.

Timothy heter Henrik Elvestad.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...