Gå til innhold

merkelig menstruasjon


hannes

Anbefalte innlegg

Etter å ha født i april fikk jeg menstruasjonen tilbake i september. Menstruasjonen har kommet regelmessig og i rikelige mengder, noe som nok skyldes kobberspiralen jeg fikk satt inn i august. Først har jeg hatt småblødninger en til to uker for så å få en normal menstruasjon på 4-5 dager. Sist gang fikk jeg imidlertid egentlig ikke noen skikkelig mensntruasjon, kun småblødninger i 4-5 dager(brunrød til tider litt slimete utflod som minnet meg om renselsen etter fødselen). En uke senere fikk jeg noe slimete hvitblank utflod med litt spor av rødt blod i.

Jeg ammer fremdeles, kan det være forklaringen til den uvanlige (til meg å være) menstruasjonen.

Jeg er egentlig ikke så bekymret, men jeg er usikker på om man bør få kontrollert slike uregelmessigheter hos lege. Hvor lenge bør man eventuelt se det an?

Jeg kan legge til at jeg fikk tatt celleprøve i august og at den var fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes du skal sjekke med en graviditetstest og søke lege umiddelbart hvis testen er positiv. Hvis den er negativ og du ikke har smerter, kan du se det an en måneds tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...