Gjest Too fast Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Jeg har et problem og det er at jeg kommer for fort.. Holder ikke ut mer enn ca 5 minutter og det syns jeg er litt kort.. Hva er normal pule lengde?? Hjelp meg! 0 Siter
suggession Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Det varierer men alt kan kontroleres med trening. Noen sier at hvis man presser på tuppen av penisen v/ strengen, når man får følelsen av at man er klar for å komme, kan hjelpe. 0 Siter
Goliath Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 1 mil... : ) Trodde man regnet i cm/min jeg...? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Trodde man regnet i cm/min jeg...? mente total pulelengde jeg da... : ) Som han spør om her! Da må man minst pule en mil.. Cm i sekundet kommer an på hastighet det, ikke pulelengde. kan du ikke disse uttrykkene da? ; ) 0 Siter
Goliath Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 mente total pulelengde jeg da... : ) Som han spør om her! Da må man minst pule en mil.. Cm i sekundet kommer an på hastighet det, ikke pulelengde. kan du ikke disse uttrykkene da? ; ) Joda - og hvis han kan oppgi hastigheten sin, så vet vi jo hvor mange meter/km/eller mil han klarer på 5 min......:-) 0 Siter
snilen Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Prøv å ta en pause midt inni, og så starte pån igjen. I mellomtiden kan du jo slikke og kose og kysse og massere og gi henne en orgasme kanskje? Ellers så er det bare å trene. Når du onanerer. Stopp rett før du holder på å komme. Og så fortsetter du igjen, og stopper igjen rett før du kommer. Sånn kan du prøve å strekke det ut i tid. 0 Siter
Gjest Too fast Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Tenkte jo liksom i minutter da! 0 Siter
Gjest Lolalita Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Min første kjæreste hadde det samme problemet, og løsningen for han var å ta seg en ronk på forhånd. Fungerte helt fint og jeg fikk oppleve noe mer enn 1-2-3-ferdig. Ta deg en tur på badet eller et annet privat rom, du kommer sikkert lett på egenhånd også. Det tar lengere tid å få orgasme andre gangen:) Lykke til! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Ny versjon av to fast to furious ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.