Gå til innhold

mensen i evigheter


sybil

Anbefalte innlegg

eg fekk mensen når eg skulle forrige måned, men det var veldig lite blod. mest utflod, i ca en uke. så begynte det å komme i rilekige mengder i enda en uke. så hadde eg fem dager opphold, før det begynte så smått å blø IGJEN. eg hadde blod i utfloden helt opp til neste menstrasjon som begynte for en uke siden når den skulle, men det blødde bare litt denne uken, og nå har det begynt å blø som vanlig menstrasjon. KA FEILER DET MEG? eg er tjue år, og går ikke på p piller. alt i alt så har eg meir eller mindre blødd i ein mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ha vært en tidlig abort. Hvis det nå er i rute, kan du se det an, ellers bør du få en sjekk.

den må være veldig tidlig.. hadde bare sex fra en og en halv uke før mensen fram til eg fekk den. kan det være noe hormongreier? eg er plaget av kvise i det siste og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...