sybil Skrevet 18. desember 2000 Del Skrevet 18. desember 2000 eg fekk mensen når eg skulle forrige måned, men det var veldig lite blod. mest utflod, i ca en uke. så begynte det å komme i rilekige mengder i enda en uke. så hadde eg fem dager opphold, før det begynte så smått å blø IGJEN. eg hadde blod i utfloden helt opp til neste menstrasjon som begynte for en uke siden når den skulle, men det blødde bare litt denne uken, og nå har det begynt å blø som vanlig menstrasjon. KA FEILER DET MEG? eg er tjue år, og går ikke på p piller. alt i alt så har eg meir eller mindre blødd i ein mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 19. desember 2000 Del Skrevet 19. desember 2000 Det kan ha vært en tidlig abort. Hvis det nå er i rute, kan du se det an, ellers bør du få en sjekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sybil Skrevet 20. desember 2000 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2000 Det kan ha vært en tidlig abort. Hvis det nå er i rute, kan du se det an, ellers bør du få en sjekk. den må være veldig tidlig.. hadde bare sex fra en og en halv uke før mensen fram til eg fekk den. kan det være noe hormongreier? eg er plaget av kvise i det siste og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.