Gå til innhold

Psykiatrikutt


Gjest Magna

Anbefalte innlegg

Nå skjer det igjen.Ullevål kutter hardt i psykiatrien. Det skjer i kommuner rundt i hele landet.Det er der nedskjæringene skal gjøres.

Slik har det vært før også, i 1995 skjedde den skulte reformen med nedbygging av psykiatriske sykehus og sengeposter.

Etterdønningene av nedskjæringene blir økt umotivert vold og flere tragedier for psykisk syke.

Psykiatrien har aldri fått de økonomiske rammene som den burde ha. Vi opplever i dag at den private velstanden aldri har vært større enn i dag.

Den politiske solidariteten blandt mennesker har forsvunnet. Vi vil ha større og større hus.

Jeg tror mye kunne vært gjort ved å øke skattene, progressiv beskattning.

Jeg ønsker meg også en større romslighet i arbeidslivet. Vi må ta mer hensyn til hverandre og rett og slett bære over med at vi ikke er fullkomne alle sammen.

Jeg vil ha en jevnere fordeling av godene. Vi må dele pengene mellom oss og sørge for de som faller utenfor i verdens rikeste land.

Store forskjeller mellom de som har og de som ikke har skaper en dårlig samfunn og vold.

En førjulshilsen og et hjertesukk fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...