Ulv I Faarikaal Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Hun som skulle adoptere og lurte på om spebarnet fra utlandet ville få problemer med å lære norsk. Også var det jeg som spurte om man kunne vaksinere seg når man er allergisk mot dumme folk. Og den som spurte om man kunne få senetrekk i endetarmen. 0 Siter
Gjest ikke mitt nick Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Hun som skulle adoptere og lurte på om spebarnet fra utlandet ville få problemer med å lære norsk. Også var det jeg som spurte om man kunne vaksinere seg når man er allergisk mot dumme folk. Og den som spurte om man kunne få senetrekk i endetarmen. Må le masse! Det er det dummeste jeg har hørt om på lenge.... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Hun som skulle adoptere og lurte på om spebarnet fra utlandet ville få problemer med å lære norsk. Også var det jeg som spurte om man kunne vaksinere seg når man er allergisk mot dumme folk. Og den som spurte om man kunne få senetrekk i endetarmen. Jeg har bare hørt om de som får gjennomtrekk i endetarmen. Snorkere er visst svært utsatt for dette. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Jeg har bare hørt om de som får gjennomtrekk i endetarmen. Snorkere er visst svært utsatt for dette. Da må man drikke mer tran. Jeg var i banken og hadde med en flaske Møller. Jeg holdt den opp og ropte "Dette er tran!" og så kom polti. Bankfolk er ikke videre for sunnhet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.